dc.contributor.advisor |
Hřebíček, Zdeněk |
|
dc.contributor.author |
Špinler, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-22T10:03:42Z |
|
dc.date.available |
2020-09-22T10:03:42Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier |
Univerzita Pardubice (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76701 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá limitujícími podmínkami pro zřizování bezstykové koleje u Českých drah. Popisuje základní teorie bezstykové koleje. Vysvětluje teorii osových sil od teplotních zatížení a jejich průběh po délce bezstykové koleje. Posouzení stability oblouků. |
cze |
dc.format |
95 s. + dokumentace |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
bezstyková kolej |
cze |
dc.subject |
aktivní konec |
cze |
dc.subject |
stabilita |
cze |
dc.subject |
příčný odpor kolejového lože |
cze |
dc.subject |
provozní účinky |
cze |
dc.subject |
podélný odpor |
cze |
dc.subject |
vnitřní osová síla |
cze |
dc.title |
Limitující podmínky pro zřizování bezstykové koleje u českých drah |
cze |
dc.title.alternative |
Limiting conditions for application of continuous welded rails at Czech railways |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2003 |
|
dc.description.department |
Katedra dopravní infrastruktury |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D40427 |
|