Digitální knihovnaUPCE
 

Nástroje Public Relations a hodnocení jejich vlivu na vytváření pozitivního vnímání chemických podniků v očích české veřejnosti

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou Public relations se zaměřením na využívání jejich nástrojů pro ovlivňování široké a místní veřejnosti. V teoretické části práce je nejprve na základě rešerše odborné literatury definován pojem Public relations a následně jsou vymezeny jejich cíle i cílové skupiny. Teoretická část práce je završena výčtem nástrojů a médií externích PR, které jsou literaturou doporučovány jako nejúčinnější prostředky při cílení vůči široké a místní veřejnosti. Praktická část práce prezentuje výsledky primárního kvantitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit skutečnou míru využívání literaturou doporučovaných nástrojů PR v oslovených podnicích chemického průmyslu a následně určit, jak manažeři těchto podniků vnímají vliv daných nástrojů na vytvoření či změnu názoru široké a místní veřejnosti na chemický podnik. Výsledky výzkumu jsou statisticky zpracovány. V závěru práce je provedena analýza rozdílů ve využívání PR nástrojů a také ve vnímaní míry vlivu těchto názorů na veřejnost dle různých charakteristik zkoumaných podniků i respondentů.

Rozsah stran

82 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Public relations, nástroje externích PR, ovlivňování veřejnosti, chemické průmyslové podniky, Public relations, tools of external PR, influencing the public, chemical industrial enterprises

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced