Drama Techniques in ELT

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Krčálová, Eliška
dc.date.accessioned 2020-09-16T14:28:34Z
dc.date.available 2020-09-16T14:28:34Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-07-17
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76445
dc.description.abstract This master thesis is concerned with the use of drama techniques in ELT of young learners. The first chapter of the theoretical part depicts lifelong learning with a special focus on non-formal education. The second chapter defines young learners, their second language acquisition, and describes communicative competence and language skills related to the target group of learners. The third chapter of the theoretical part deals with the concept of drama, drama techniques and their potential for the application in ELT. The last chapter summarises the theoretical outcomes for the purposes of the research. The practical part is based on the qualitatively oriented case study which aims at a detailed description of implemented drama techniques within the non-formal context of ELT, and it further aims at a critical evaluation of the implementation process with regards to providing opportunities for communicative competence development of young learners. eng
dc.format 160 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject drama cze
dc.subject dramatické techniky cze
dc.subject žáci mladšího školního věku cze
dc.subject řečové dovednosti cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject případová studie cze
dc.subject drama eng
dc.subject drama techniques eng
dc.subject young learners eng
dc.subject language skills eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject case study eng
dc.title Drama Techniques in ELT eng
dc.title.alternative Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2020-09-09
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá použitím dramatických technik ve výuce anglického jazyka žáků mladšího školního věku. První kapitola teoretické části popisuje zasazení kontextu práce do širšího pojetí z hlediska celoživotního učení s důrazem na neformální výuku. Druhá kapitola se zabývá definicí žáku mladšího školního věku, pojednává o jejich osvojování cizího jazyka, navrhuje možnosti, jak přistupovat k jejich výuce a definuje komunikační kompetenci a řečové dovednosti s ohledem na věkovou skupinu žáků. Třetí kapitola teoretické části se zabývá konceptem dramatu, dramatických technik a jejich potenciálem při využití ve výuce anglického jazyka. Poslední kapitola teoretické části shrnuje teoretický rámec pro část praktickou, a tedy výuku anglického jazyka u žáků mladšího školního věku prostřednictvím dramatu a dramatických technik. Praktická část si prostřednictvím kvalitativně orientované případové studie klade za cíl podrobně zdokumentovat proces implementace dramatických technik v neformální výuce angličtiny žáků mladšího školního věku a zmíněný proces kriticky zhodnotit vzhledem k nabízeným možnostem rozvoje komunikační kompetence. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci. Její prezentace byla na vynikající úrovni s bohatým přesahem do obecných a oborových oblastí. Komise se shodla na hodnocení A. cze
dc.identifier.stag 39248
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet