dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Krčálová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:28:34Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:28:34Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-07-17 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76445 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis is concerned with the use of drama techniques in ELT of young learners. The first chapter of the theoretical part depicts lifelong learning with a special focus on non-formal education. The second chapter defines young learners, their second language acquisition, and describes communicative competence and language skills related to the target group of learners. The third chapter of the theoretical part deals with the concept of drama, drama techniques and their potential for the application in ELT. The last chapter summarises the theoretical outcomes for the purposes of the research. The practical part is based on the qualitatively oriented case study which aims at a detailed description of implemented drama techniques within the non-formal context of ELT, and it further aims at a critical evaluation of the implementation process with regards to providing opportunities for communicative competence development of young learners. |
eng |
dc.format |
160 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
drama |
cze |
dc.subject |
dramatické techniky |
cze |
dc.subject |
žáci mladšího školního věku |
cze |
dc.subject |
řečové dovednosti |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
případová studie |
cze |
dc.subject |
drama |
eng |
dc.subject |
drama techniques |
eng |
dc.subject |
young learners |
eng |
dc.subject |
language skills |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
case study |
eng |
dc.title |
Drama Techniques in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Dramatické techniky ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2020-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá použitím dramatických technik ve výuce anglického jazyka žáků mladšího školního věku. První kapitola teoretické části popisuje zasazení kontextu práce do širšího pojetí z hlediska celoživotního učení s důrazem na neformální výuku. Druhá kapitola se zabývá definicí žáku mladšího školního věku, pojednává o jejich osvojování cizího jazyka, navrhuje možnosti, jak přistupovat k jejich výuce a definuje komunikační kompetenci a řečové dovednosti s ohledem na věkovou skupinu žáků. Třetí kapitola teoretické části se zabývá konceptem dramatu, dramatických technik a jejich potenciálem při využití ve výuce anglického jazyka. Poslední kapitola teoretické části shrnuje teoretický rámec pro část praktickou, a tedy výuku anglického jazyka u žáků mladšího školního věku prostřednictvím dramatu a dramatických technik. Praktická část si prostřednictvím kvalitativně orientované případové studie klade za cíl podrobně zdokumentovat proces implementace dramatických technik v neformální výuce angličtiny žáků mladšího školního věku a zmíněný proces kriticky zhodnotit vzhledem k nabízeným možnostem rozvoje komunikační kompetence. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci. Její prezentace byla na vynikající úrovni s bohatým přesahem do obecných a oborových oblastí. Komise se shodla na hodnocení A. |
cze |
dc.identifier.stag |
39248 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |