Developing Speaking Skills in Lower-secondary Students: Focus on interaction

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Vosáhlová, Simona
dc.date.accessioned 2020-09-16T14:28:16Z
dc.date.available 2020-09-16T14:28:16Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-07-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76435
dc.description.abstract This bachelor paper deals with the topic of developing speaking skills in lower-secondary students with a focus on interaction. The theoretical part explains and defines English language teaching in a context of foreign language teaching, communicative competence, speaking skills, interaction, and the role of tasks and textbooks in ELT. It also discussed interaction patterns, activity types and functionalities, the theory of task implementation, and aims. These four categories are the basis of the analysis realized in the practical part of this paper. List of selected tasks from a textbook Project 2 is analyzed and the data gained are evaluated and diagnosed. The final outcome of the paper is the textbook evaluation in the context of the paper's thesis. eng
dc.format 77 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject řečové dovednosti cze
dc.subject angličtina jako druhý jazyk cze
dc.subject hodnocení učebnic cze
dc.subject interakce cze
dc.subject speaking skills eng
dc.subject English as a foreign language eng
dc.subject textbook evaluation eng
dc.subject interaction eng
dc.title Developing Speaking Skills in Lower-secondary Students: Focus on interaction eng
dc.title.alternative Rozvoj komunikačních dovedností u žáků 2. stupně základní školy: Zaměření na interakci cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem řečových dovedností skrze interaci u žáků druhého stupně základních škol. Teoretická část práce probírá a definuje výuku angličtiny v kontextu výuky cizího jazyka, komunikační kompetence, řečových dovedností, interakce a role cvičení a učebnic v kontextu ELT. Dále jsou probírány interakční vzorce, typy a funkcionalita aktivit, teorie začlenění aktivit do sekvence výuky a cíle cizojazyčného vzdělávání. Tyto čtyři kategorie jsou také základem pro seznam kritérií vytvořených k hodnocení učebnice v praktické části práce. Seznam vybraných cvičení z učebnice Project 2 je analyzován a získaná data jsou prozkoumána a diagnostikována. Konečný výsledkem této bakalářské práce je zhodnocení učebnice z pohledu teze práce. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila svoji práci a uspokojivě odpověděla na otázky formulované v posucích. Komise potvrdila hodnocení D. cze
dc.identifier.stag 39280
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet