dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Vosáhlová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:28:16Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:28:16Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-07-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76435 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor paper deals with the topic of developing speaking skills in lower-secondary students with a focus on interaction. The theoretical part explains and defines English language teaching in a context of foreign language teaching, communicative competence, speaking skills, interaction, and the role of tasks and textbooks in ELT. It also discussed interaction patterns, activity types and functionalities, the theory of task implementation, and aims. These four categories are the basis of the analysis realized in the practical part of this paper. List of selected tasks from a textbook Project 2 is analyzed and the data gained are evaluated and diagnosed. The final outcome of the paper is the textbook evaluation in the context of the paper's thesis. |
eng |
dc.format |
77 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řečové dovednosti |
cze |
dc.subject |
angličtina jako druhý jazyk |
cze |
dc.subject |
hodnocení učebnic |
cze |
dc.subject |
interakce |
cze |
dc.subject |
speaking skills |
eng |
dc.subject |
English as a foreign language |
eng |
dc.subject |
textbook evaluation |
eng |
dc.subject |
interaction |
eng |
dc.title |
Developing Speaking Skills in Lower-secondary Students: Focus on interaction |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků 2. stupně základní školy: Zaměření na interakci |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem řečových dovedností skrze interaci u žáků druhého stupně základních škol. Teoretická část práce probírá a definuje výuku angličtiny v kontextu výuky cizího jazyka, komunikační kompetence, řečových dovedností, interakce a role cvičení a učebnic v kontextu ELT. Dále jsou probírány interakční vzorce, typy a funkcionalita aktivit, teorie začlenění aktivit do sekvence výuky a cíle cizojazyčného vzdělávání. Tyto čtyři kategorie jsou také základem pro seznam kritérií vytvořených k hodnocení učebnice v praktické části práce. Seznam vybraných cvičení z učebnice Project 2 je analyzován a získaná data jsou prozkoumána a diagnostikována. Konečný výsledkem této bakalářské práce je zhodnocení učebnice z pohledu teze práce. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svoji práci a uspokojivě odpověděla na otázky formulované v posucích. Komise potvrdila hodnocení D. |
cze |
dc.identifier.stag |
39280 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |