dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Procházková, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:28:15Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:28:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-07-01 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76434 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis focuses on the definition of functional competence in English language teaching as well as on its occurrence in a chosen textbook. The practical part deals with the concepts of functional competence in spoken language and it defines the didactic opportunities for its development with respect to the characteristics of interactions that are functionally specified. The aim of the practical section is to analyse given didactic tools and to determine whether they provide activities that help develop functional competence by set criteria. |
cze |
dc.format |
104 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
functional competence |
eng |
dc.subject |
upper-secondary level |
eng |
dc.subject |
speaking |
eng |
dc.subject |
evaluation of a textbook |
eng |
dc.subject |
funkční kompetence |
cze |
dc.subject |
středoškolský stupeň |
cze |
dc.subject |
mluvený projev |
cze |
dc.subject |
hodnocení učebnice |
cze |
dc.title |
Development of Functional Competence in English Language Lessons |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj funkční kompetence ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bakalářská práce se soustředí na definici funkční kompetence ve výuce anglického jazyka a také na její prezentaci ve zvolené učebnici. Praktická část se zabývá konceptem právě zmíněné funkční kompetence v mluveném projevu a definuje didaktické příležitosti k jejímu rozvoji s ohledem na charakteristiku funkčně určené interakce. Cílem praktické části je poté zanalyzovat dané didaktické pomůcky a určit, zdali odpovídají kritériím pro vývoj funkční kompetence. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svoji práci a reagovala na připomínky v posudcích. Její vystoupení bylo na vysoké odborné i jazykové úrovni.
komise se přiklonila k hodnocení A. |
cze |
dc.identifier.stag |
39268 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |