dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Godárová, Vanessa
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:28:15Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:28:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-07-01 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76433 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with evaluation of modern language learning applications as tools for learning English, mainly from the point of view of motivation. In the theoretical part the concepts of motivation and learning are defined. Furthermore, the concepts are put into the context of mobile language learning. Subsequently, the mobile applications are described and divided based on their functions. Also, the criteria for evaluation of mobile learning applications as learning materials are presented. Finally, the motivational strategies are defined and put into the context of modern learning applications. In the practical part, two chosen applications are evaluated based on the findings from the theoretical part of the thesis. |
eng |
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
mobilní učení |
cze |
dc.subject |
jazykové aplikace |
cze |
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.subject |
mobile learning |
eng |
dc.subject |
language applications |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.title |
The Use of Modern Applications in English Language Learning |
eng |
dc.title.alternative |
Používání moderních aplikací při učení se anglickému jazyku |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se věnuje hodnocení moderních výukových aplikací, jakožto nástrojů k učení se anglickému jazyku, především z pohledu motivace. V teoretické části jsou nejprve definovány pojmy motivace a učení. Dále jsou tyto koncepty zasazeny do kontextu mobilního učení se cizímu jazyku. Následně jsou definovány a podle funkcí rozděleny mobilní aplikace. V této části jsou také prezentována kritéria pro hodnocení mobilních aplikací jakožto výukových materiálů. V poslední části jsou definované motivační strategie, které jsou dále vloženy do kontextu moderních výukových aplikací. Praktická část hodnotí dvě výukové aplikace na základě poznatků z teoretické části. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svoji práci. Částečně reagovala na otázky v posudcích, některé otázky zůstaly nezodpovězeny. Komise se přiklonila k hodnocení D. |
cze |
dc.identifier.stag |
39258 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |