The Use of Modern Applications in English Language Learning

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Godárová, Vanessa
dc.date.accessioned 2020-09-16T14:28:15Z
dc.date.available 2020-09-16T14:28:15Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-07-01
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76433
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with evaluation of modern language learning applications as tools for learning English, mainly from the point of view of motivation. In the theoretical part the concepts of motivation and learning are defined. Furthermore, the concepts are put into the context of mobile language learning. Subsequently, the mobile applications are described and divided based on their functions. Also, the criteria for evaluation of mobile learning applications as learning materials are presented. Finally, the motivational strategies are defined and put into the context of modern learning applications. In the practical part, two chosen applications are evaluated based on the findings from the theoretical part of the thesis. eng
dc.format 57 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cze
dc.subject mobilní učení cze
dc.subject jazykové aplikace cze
dc.subject komunikativní kompetence cze
dc.subject motivation eng
dc.subject mobile learning eng
dc.subject language applications eng
dc.subject communicative competence eng
dc.title The Use of Modern Applications in English Language Learning eng
dc.title.alternative Používání moderních aplikací při učení se anglickému jazyku cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se věnuje hodnocení moderních výukových aplikací, jakožto nástrojů k učení se anglickému jazyku, především z pohledu motivace. V teoretické části jsou nejprve definovány pojmy motivace a učení. Dále jsou tyto koncepty zasazeny do kontextu mobilního učení se cizímu jazyku. Následně jsou definovány a podle funkcí rozděleny mobilní aplikace. V této části jsou také prezentována kritéria pro hodnocení mobilních aplikací jakožto výukových materiálů. V poslední části jsou definované motivační strategie, které jsou dále vloženy do kontextu moderních výukových aplikací. Praktická část hodnotí dvě výukové aplikace na základě poznatků z teoretické části. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svoji práci. Částečně reagovala na otázky v posudcích, některé otázky zůstaly nezodpovězeny. Komise se přiklonila k hodnocení D. cze
dc.identifier.stag 39258
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet