Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Hrdá, Martina
dc.date.accessioned 2020-09-16T14:28:13Z
dc.date.available 2020-09-16T14:28:13Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-07-02
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76431
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením učebnice z hlediska rozvoje poslechu s porozuměním u žáků na druhém stupni základní školy. V teoretické části je představený cíl cizojazyčné výuky, který je dále konkretizovaný pro daný stupeň vzdělání a pro danou dovednost - poslech. Poté je v této práci definován poslech jako řečová dovednost a její rozvoj. V poslední kapitole teoretické části je diskutována učebnice jako didaktický materiál, její specifika a způsoby hodnocení. V praktické části je realizován výzkum, jehož cílem je zhodnotit vybranou učebnici anglického jazyka z hlediska rozvoje poslechu s porozuměním na základě jednotlivých poslechových aktivit a nahrávek. Výzkum je proveden podle seznamu kritérií vycházejících z teoretické části. cze
dc.format 63 s. (107 512 znaků)
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject poslech s porozuměním cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject hodnocení cze
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject poslechové aktivity cze
dc.subject nahrávky cze
dc.subject listening comprehension eng
dc.subject textbook eng
dc.subject evaluation eng
dc.subject communicative competence eng
dc.subject listening activities eng
dc.subject recordings eng
dc.title Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners cze
dc.title.alternative Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners eng
dc.title.alternative Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Keplová, Kateřina
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners. At first, the theoretical part introduces the general aim of learning and teaching languages, which is specified on one level of the English language and on one skill - listening. Consequently, listening as a receptive skill and its development is discussed. In the last chapter of the theoretical part of the thesis, the textbook as a didactic material is introduced, including its criteria for evaluation. The aim of the practical part is to evaluate the textbook in terms of developing listening skills based on individual activities and recordings. The whole research based on the theoretical part. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svoji práci a reagovala na připomínky v posudcích. její vystoupení bylo na vysoké odborné úrovni. Komise potvrdila hodnocení C. cze
dc.identifier.stag 39232
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet