dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Hrdá, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:28:13Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:28:13Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-07-02 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76431 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením učebnice z hlediska rozvoje poslechu s porozuměním u žáků na druhém stupni základní školy. V teoretické části je představený cíl cizojazyčné výuky, který je dále konkretizovaný pro daný stupeň vzdělání a pro danou dovednost - poslech. Poté je v této práci definován poslech jako řečová dovednost a její rozvoj. V poslední kapitole teoretické části je diskutována učebnice jako didaktický materiál, její specifika a způsoby hodnocení. V praktické části je realizován výzkum, jehož cílem je zhodnotit vybranou učebnici anglického jazyka z hlediska rozvoje poslechu s porozuměním na základě jednotlivých poslechových aktivit a nahrávek. Výzkum je proveden podle seznamu kritérií vycházejících z teoretické části. |
cze |
dc.format |
63 s. (107 512 znaků) |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
poslech s porozuměním |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
poslechové aktivity |
cze |
dc.subject |
nahrávky |
cze |
dc.subject |
listening comprehension |
eng |
dc.subject |
textbook |
eng |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
listening activities |
eng |
dc.subject |
recordings |
eng |
dc.title |
Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners |
cze |
dc.title.alternative |
Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners |
eng |
dc.title.alternative |
Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Keplová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners. At first, the theoretical part introduces the general aim of learning and teaching languages, which is specified on one level of the English language and on one skill - listening. Consequently, listening as a receptive skill and its development is discussed. In the last chapter of the theoretical part of the thesis, the textbook as a didactic material is introduced, including its criteria for evaluation. The aim of the practical part is to evaluate the textbook in terms of developing listening skills based on individual activities and recordings. The whole research based on the theoretical part. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svoji práci a reagovala na připomínky v posudcích. její vystoupení bylo na vysoké odborné úrovni. Komise potvrdila hodnocení C. |
cze |
dc.identifier.stag |
39232 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |