dc.contributor.advisor |
Kudláčková, Nina |
|
dc.contributor.author |
Váchal, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:26:30Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:26:30Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-07-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76385 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá možnostmi zlepšení komunikačních nástrojů v dopravní společnosti Ewals Cargo Care. V práci je teoreticky vymezen proces komunikace a komunikačních nástrojů 21. století a následně provedena analýza současného stavu v oblasti používání jednotlivých komunikačních nástrojů ze strany společnosti směrem k zákazníkovi. Na základě zjištěných výsledků analýzy současného stavu jsou navržena opatření, která se týkají především zvýšené aktivity na sociálních sítích a serveru YouTube. Závěrečná kapitola přináší zhodnocení navrhovaných opatření. |
cze |
dc.format |
92 s., 3 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
média |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
dopravní společnosti |
cze |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
media |
eng |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
transport companies |
eng |
dc.title |
Návrh na zlepšení používání komunikačních nástrojů ve společnosti Ewals Cargo Care |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal to improve the use of communication tools in Ewals Cargo Care |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Skalická, Hana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the issue of communication tools in the transport company Equals Cargo Care. The thesis theoretically defines the process of communication and communication tools of the 21st century and the analyzes the current situation in the use of individual communication tools by the company towards the customer. Based on the findings analysis results of the current situation, measures are proposed, which relate mainly to increased activity on social networks and the YouTube server. The final chapter presents an evaluation of the proposed measures. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant dokázal svou diplomovou práci obhájit. V problematice se orientoval s menší jistotou a pohotovostí. Na doplňující otázky odpověděl s určitými nepřesnostmi. |
cze |
dc.identifier.stag |
40563 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |