Digitální knihovnaUPCE
 

Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem práce je řízení vztahů se zákazníky ve střední firmě, která je zaměřena na prodej nových a ojetých automobilů Škoda včetně autorizovaného servisu. Ve zvolené firmě je vymezena současná strategie a je analyzováno prostředí firmy z důvodu sestavení SWOT analýzy. V rámci CRM strategie je doporučen další vývoj firmy a jsou určeny priority informační strategie a vyspecifikovány požadavky na CRM systém. V závěru jsou navrženy případná opatření za účelem zvýšení efektivity dané strategie.

Rozsah stran

80 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

CRM, CRM systém, strategie, analýza, zákazníci, CRM, CRM system, strategy, analysis, customers

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced