Analýza komunikačního mixu podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Nývltová, Tereza
dc.date.accessioned 2020-09-16T14:23:09Z
dc.date.available 2020-09-16T14:23:09Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-07-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76288
dc.description.abstract Diplomová práce "Analýza komunikačního mixu podniku" se zabývá zhodnocením stávajícího komunikačního mixu ve vybrané společnosti a návrhem doporučení pro možné změny. Teoretická část obsahuje základní východiska marketingové komunikace a vymezení nástrojů komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu vybraného podniku a komunikačních platforem. Na základě zjištěných poznatků je provedeno zhodnocení a jsou navrženy možné změny a doporučení. cze
dc.format 80 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject nástroje komunikačního mixu cze
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject marketing communications eng
dc.subject marketing communication mix eng
dc.subject marketing communication tools eng
dc.subject internet marketing eng
dc.title Analýza komunikačního mixu podniku cze
dc.title.alternative Analysis of the company's communication mix eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2020-09-09
dc.description.abstract-translated The diploma thesis "Analysis of the company's communication mix" deals with the evaluation of the existing communication mix in the selected company and the proposal of recommendations for possible changes. The theoretical part contains the basic principles of marketing communication and the definition of communication mix tools. The practical part of the diploma thesis is focused on the analysis of the communication mix of a a selected company and communication platforms. Based on the findings is performed an evaluation and possible changes or recommendations are proposed. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza komunikačního mixu podniku. Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce: Nejsou, studentka pracovala samostatně, pravidelně konzultovala a všechny připomínky do práce zapracovala. Otázky dle posudku oponenta diplomové práce: Jak byste doporučovala měřit úspěšnost některých Vámi navržených zlepšení? Musí se při analýze komunikačního mixu čistě internetové firmy brát v úvahu jiná specifika oproti analýze u ''klasické'' firmy? Studentka částečně odpovídala na otázky komise, některé otázky nebyly zodpovězeny vůbec. Komise studentce vytknula chybějící analýzu vnitřního prostředí vybraného podniku, tudíž provedená SWOT analýza neměla žádnou vypovídající hodnotu. Studentka rovněž nebyla schopna vysvětlit, jak ve své práci stanovila silné a slabé stránky provedené SWOT analýzy. Dále komise studentce vytknula, že navržená doporučení pro zlepšení současné situace vybraného podniku nejsou kompatibilní s velikostí firmy a nejsou nijak podložena. cze
dc.identifier.stag 38873
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet