dc.contributor.advisor |
Jonášová, Hana |
|
dc.contributor.author |
Nývltová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:23:09Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:23:09Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-07-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76288 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce "Analýza komunikačního mixu podniku" se zabývá zhodnocením stávajícího komunikačního mixu ve vybrané společnosti a návrhem doporučení pro možné změny. Teoretická část obsahuje základní východiska marketingové komunikace a vymezení nástrojů komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu vybraného podniku a komunikačních platforem. Na základě zjištěných poznatků je provedeno zhodnocení a jsou navrženy možné změny a doporučení. |
cze |
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
marketing communications |
eng |
dc.subject |
marketing communication mix |
eng |
dc.subject |
marketing communication tools |
eng |
dc.subject |
internet marketing |
eng |
dc.title |
Analýza komunikačního mixu podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the company's communication mix |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis "Analysis of the company's communication mix" deals with the evaluation of the existing communication mix in the selected company and the proposal of recommendations for possible changes. The theoretical part contains the basic principles of marketing communication and the definition of communication mix tools. The practical part of the diploma thesis is focused on the analysis of the communication mix of a a selected company and communication platforms. Based on the findings is performed an evaluation and possible changes or recommendations are proposed. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza komunikačního mixu podniku.
Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce:
Nejsou, studentka pracovala samostatně, pravidelně konzultovala a všechny připomínky do práce zapracovala.
Otázky dle posudku oponenta diplomové práce:
Jak byste doporučovala měřit úspěšnost některých Vámi navržených zlepšení?
Musí se při analýze komunikačního mixu čistě internetové firmy brát v úvahu jiná specifika oproti analýze u ''klasické'' firmy?
Studentka částečně odpovídala na otázky komise, některé otázky nebyly zodpovězeny vůbec. Komise studentce vytknula chybějící analýzu vnitřního prostředí vybraného podniku, tudíž provedená SWOT analýza neměla žádnou vypovídající hodnotu. Studentka rovněž nebyla schopna vysvětlit, jak ve své práci stanovila silné a slabé stránky provedené SWOT analýzy. Dále komise studentce vytknula, že navržená doporučení pro zlepšení současné situace vybraného podniku nejsou kompatibilní s velikostí firmy a nejsou nijak podložena. |
cze |
dc.identifier.stag |
38873 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |