dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Zahálková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:23:08Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76285 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na zavedení značky na trh v konkrétní společnosti. V první části jsou definované pojmy vztahující se k interpretaci a komunikaci značky. V další části je představena společnost a následně provedena analýza stávající situace na trhu. Tyto informace jsou využity pro postup a komunikaci při zavedení nové značky na trh a jejího vyhodnocení. |
cze |
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
První část práce je přístupná bez omezení, druhá část bude přístupná od 08.09.2023. |
cze |
dc.subject |
značka |
cze |
dc.subject |
pozice značky |
cze |
dc.subject |
image |
cze |
dc.subject |
online komunikace |
cze |
dc.subject |
archetypy |
cze |
dc.subject |
brand |
eng |
dc.subject |
brand position |
eng |
dc.subject |
image |
eng |
dc.subject |
online communication |
eng |
dc.subject |
archetypes |
eng |
dc.title |
Zavedení značky na trh |
cze |
dc.title.alternative |
Brand introduction on the market |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zemanová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on introduction of the brand on the market in the company. The first part defines the terms related to interpretation and communication of the brand. The next part introduces the company and then analyses the current market situation. This information is used for the process and communication in introducing a new brand to the market and its evaluation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP ''Zavedení značky na trh'', otázka vedoucí DP:
1. Jak vnímáte celkovou komunikaci zkoumané společnosti a v čem vidíte její slabé stránky? V čen naopak je její komunikace silná?
Studentka na otázku reagovala.
Otázky oponentky DP:
1. Objasněte prosím, jakým způsobem jste spolupracovala se společností Mlékárna Hlinsko, a.s. při zpracování praktické části Vaší diplomové práce.
2. V kapitole 4.5 Vyhodnocení uvádíte: V poslední části autorka porovnává vlastní postupy při tvorbě komunikace značky a jednotlivé kroky Mlékárny Hlinsko a. s.'' Proč se v práci nezabýváte tím, jaké jsou běžně kroky Mlékárny Hlinsko a.s. při zavádění nové značky a proč si myslíte, že Váš postup je lepší?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
38759 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |