Zavedení značky na trh

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Zahálková, Anna
dc.date.accessioned 2020-09-16T14:23:08Z
dc.date.available 2020-09-16T14:23:08Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-08-10
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76285
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na zavedení značky na trh v konkrétní společnosti. V první části jsou definované pojmy vztahující se k interpretaci a komunikaci značky. V další části je představena společnost a následně provedena analýza stávající situace na trhu. Tyto informace jsou využity pro postup a komunikaci při zavedení nové značky na trh a jejího vyhodnocení. cze
dc.format 63 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights První část práce je přístupná bez omezení, druhá část bude přístupná od 08.09.2023. cze
dc.subject značka cze
dc.subject pozice značky cze
dc.subject image cze
dc.subject online komunikace cze
dc.subject archetypy cze
dc.subject brand eng
dc.subject brand position eng
dc.subject image eng
dc.subject online communication eng
dc.subject archetypes eng
dc.title Zavedení značky na trh cze
dc.title.alternative Brand introduction on the market eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Zemanová, Barbora
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on introduction of the brand on the market in the company. The first part defines the terms related to interpretation and communication of the brand. The next part introduces the company and then analyses the current market situation. This information is used for the process and communication in introducing a new brand to the market and its evaluation. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP ''Zavedení značky na trh'', otázka vedoucí DP: 1. Jak vnímáte celkovou komunikaci zkoumané společnosti a v čem vidíte její slabé stránky? V čen naopak je její komunikace silná? Studentka na otázku reagovala. Otázky oponentky DP: 1. Objasněte prosím, jakým způsobem jste spolupracovala se společností Mlékárna Hlinsko, a.s. při zpracování praktické části Vaší diplomové práce. 2. V kapitole 4.5 Vyhodnocení uvádíte: V poslední části autorka porovnává vlastní postupy při tvorbě komunikace značky a jednotlivé kroky Mlékárny Hlinsko a. s.'' Proč se v práci nezabýváte tím, jaké jsou běžně kroky Mlékárny Hlinsko a.s. při zavádění nové značky a proč si myslíte, že Váš postup je lepší? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 38759
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet