Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Hnátková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:22:31Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:22:31Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-06-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76268 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá možnosti péče a výchovy dítěte ADHD v dětském domově. Je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část práce se zabývá historickým vývojem syndromu ADHD a také jeho charakteristikou. Dále jsou zde zmíněny symptomy ADHD, jak obecně, tak dle věku jedince. Práce se věnuje také léčbě ADHD jeho etiologii, legislativě, ale i problematice ústavní péče. Praktická část práce se zaměřuje na kvalitativní výzkum provedený v Dětském domově Racek. Cílem této diplomové práce bylo provedení analýzy výchovných přístupů a metod, které jsou vhodné pro práci s dítětem, které trpí syndromem ADHD a to se zaměřením a s ohledem na prostředí dětského domova. Dále navrhnout strategii pro uskutečnění správné reedukace, vývoje a výchovy dítěte se syndromem ADHD. |
cze |
dc.format |
84 s. (152 275 znaků) |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
ADHD |
cze |
dc.subject |
dítě |
cze |
dc.subject |
dětský domov |
cze |
dc.subject |
hyperaktivita |
cze |
dc.subject |
nepozornost |
cze |
dc.subject |
ADHD |
eng |
dc.subject |
child |
eng |
dc.subject |
orphanage |
eng |
dc.subject |
hyperactivity |
eng |
dc.subject |
inattention |
eng |
dc.title |
Možnosti péče a výchovy dítěte se syndromem ADHD v dětském domově |
cze |
dc.title.alternative |
Possibilities of care and education of a child with ADHD syndrome in a children's home |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Škoviera, Albín |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the possibilities of care and education of an ADHD child in an orphanage. It consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the historical development of ADHD syndrome and its characteristics. Furthermore, the symptoms of ADHD are mentioned here, both in general and according to the age of the individual. The work also deals with the treatment of ADHD, its etiology, legislation, but also the issue of institutional care. The practical part of the work focuses on qualitative research conducted in the Seagull Children's Home. The aim of this diploma thesis was to perform an analysis of educational approaches and methods that are suitable for working with a child who suffers from ADHD syndrome with a focus and with regard to the environment of the children's home. Furthermore, to propose a strategy for the proper reeducation, development and education of a child with ADHD syndrome. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka prezentovala motivaci k tématu práce, cíl, metodologii a výsledek kvantitativního šetření. Odpověděla na otázky ved. práce a oponenta. |
cze |
dc.identifier.stag |
39853 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|