OVLÁDACÍ SW ROBOTA UR3 PRO AUTOMATIZOVANÉ HRANÍ PIŠKVOREK

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Štursa, Dominik
dc.contributor.author Blažková, Anežka
dc.date.accessioned 2020-09-16T14:18:09Z
dc.date.available 2020-09-16T14:18:09Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-08-14
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76145
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vytvořit software pro robotické rameno UR3 v prostředí Matlab, které bude fungovat jako automatický protivník proti uživateli. Teoretická část je věnována problematice hry piškvorky, volbě programovacího prostředí, algoritmu minimax a konvolučním neuronovým sítím. Je zde také seznámení s robotem a bezpečnost při zacházení s ním. Praktická část popisuje vzhled prostředí, jak probíhá snímání hrací plochy, čtení dat a jejich vyhodnocení. cze
dc.format 76 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject piškvorky cze
dc.subject Universal Robots cze
dc.subject UR3 cze
dc.subject Matlab cze
dc.subject minimax cze
dc.subject konvoluční neuronové sítě cze
dc.subject Tic-tac-toe eng
dc.subject Universal Robots eng
dc.subject UR3 eng
dc.subject Matlab eng
dc.subject minimax eng
dc.subject convolutional neural networks eng
dc.title OVLÁDACÍ SW ROBOTA UR3 PRO AUTOMATIZOVANÉ HRANÍ PIŠKVOREK cze
dc.title.alternative SW FOR AUTOMATED TIC-TAC-TOE PLAYING WITH UR3 ROBOT eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The objective of this work is to create software for the UR3 robotic arm in the Matlab environment, which will then work as an automated opponent against a user. The theoretical part is dedicated to problematics of the game tic-tac-toe, the choice of programming environment, minimax algorithm and convolutional neural networks. There is also an introduction to the robot and safety while working with it. The practical part describes the looks of the environment, how the playing area is scanned, reading data and their evaluation. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Řízení procesů cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-program Elektrotechnika a informatika cze
dc.description.defence Cílem bakalářské práce bylo vytvořit v prostředí MATLAB ovládací SW robota UR3 pro automatizované hraní piškvorek robota s člověkem. Úkolem bylo vytvořit algoritmy pro zpracování obrazových dat, pro vyhodnocení vhodného tahu robota, pro samotné ovládaní robotického ramene a uživatelské rozhraní zajišťující sledování a ovládání hry. Cíle práce byly splněny. Výsledkem práce je komplexní aplikace, která zajišťuje hraní piškvorek člověka s robotem. Jedná se o úspěšnou aplikaci algoritmů zpracování obrazových dat, ovládání robotického ramene a určení strategického umístění tahu. Studentka dokázala navrhnout a realizovat jednotlivé části a tyto části následně zakomponovat do komplexní aplikace. cze
dc.identifier.stag 39802
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet