dc.contributor.advisor |
Štursa, Dominik |
|
dc.contributor.author |
Blažková, Anežka
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-16T14:18:09Z |
|
dc.date.available |
2020-09-16T14:18:09Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-08-14 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76145 |
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je vytvořit software pro robotické rameno UR3 v prostředí Matlab, které bude fungovat jako automatický protivník proti uživateli. Teoretická část je věnována problematice hry piškvorky, volbě programovacího prostředí, algoritmu minimax a konvolučním neuronovým sítím. Je zde také seznámení s robotem a bezpečnost při zacházení s ním. Praktická část popisuje vzhled prostředí, jak probíhá snímání hrací plochy, čtení dat a jejich vyhodnocení. |
cze |
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
piškvorky |
cze |
dc.subject |
Universal Robots |
cze |
dc.subject |
UR3 |
cze |
dc.subject |
Matlab |
cze |
dc.subject |
minimax |
cze |
dc.subject |
konvoluční neuronové sítě |
cze |
dc.subject |
Tic-tac-toe |
eng |
dc.subject |
Universal Robots |
eng |
dc.subject |
UR3 |
eng |
dc.subject |
Matlab |
eng |
dc.subject |
minimax |
eng |
dc.subject |
convolutional neural networks |
eng |
dc.title |
OVLÁDACÍ SW ROBOTA UR3 PRO AUTOMATIZOVANÉ HRANÍ PIŠKVOREK |
cze |
dc.title.alternative |
SW FOR AUTOMATED TIC-TAC-TOE PLAYING WITH UR3 ROBOT |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this work is to create software for the UR3 robotic arm in the Matlab environment, which will then work as an automated opponent against a user. The theoretical part is dedicated to problematics of the game tic-tac-toe, the choice of programming environment, minimax algorithm and convolutional neural networks. There is also an introduction to the robot and safety while working with it. The practical part describes the looks of the environment, how the playing area is scanned, reading data and their evaluation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení procesů |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Elektrotechnika a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit v prostředí MATLAB ovládací SW robota UR3 pro automatizované hraní piškvorek robota s člověkem. Úkolem bylo vytvořit algoritmy pro zpracování obrazových dat, pro vyhodnocení vhodného tahu robota, pro samotné ovládaní robotického ramene a uživatelské rozhraní zajišťující sledování a ovládání hry. Cíle práce byly splněny. Výsledkem práce je komplexní aplikace, která zajišťuje hraní piškvorek člověka s robotem. Jedná se o úspěšnou aplikaci algoritmů zpracování obrazových dat, ovládání robotického ramene a určení strategického umístění tahu. Studentka dokázala navrhnout a realizovat jednotlivé části a tyto části následně zakomponovat do komplexní aplikace. |
cze |
dc.identifier.stag |
39802 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |