Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Suchá, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-15T13:34:29Z |
|
dc.date.available |
2020-09-15T13:34:29Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76027 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřená na metody výuky na druhém stupni základní školy. Jednotlivé metody stručně definuje, ale největší prostor je věnován aktivizačním metodám výuky.
Aktivizační metody se v předmětu dějepis stávají nepostradatelnými, diktování látky formou rok ‒ událost u dnešních žáků neobstojí. Je tedy na učiteli hledat cesty, jak vést vyučovací hodinu efektivněji a záživněji. V tomto mu mohou pomoci právě aktivizační metody. Samotné členění se drží modelu Josefa Maňáka a je doplněno o příklad, jak by bylo možné danou látku uchopit, jaké pomůcky či technika bude zapotřebí a čeho se případně vyvarovat.
I přestože je aktivace žáků žádoucí, může narážet na problémy spojené se samotnou náročnější přípravou, nedostatkem spolupráce s kolegy, nepochopení vedení školy nebo nedostatečné technické zázemí. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
metodologie výuky |
cze |
dc.subject |
aktivizační metody |
cze |
dc.subject |
základní škola |
cze |
dc.subject |
předmět dějepis |
cze |
dc.subject |
pedagogy |
en |
dc.subject |
educational methodology |
en |
dc.subject |
activation methods |
en |
dc.subject |
secondary school |
en |
dc.subject |
history subject |
en |
dc.title |
Využití aktivizačních metod na 2. stupni ZŠ pro předmět dějepis |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sychrová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2020 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the educational methods in the secondary school. The thesis briefly defines the individual methods, but the most space is dedicated to the activation educational methods.
Activation methods become indispensable in the history subject, the dictation of the information, using the form year – event does succeed in today’s pupils. Therefore, it is up to the teacher to find ways how to lead the lecture effectively and more lively. In this case, the activation methods can help. The division itself sticks to the model of Josef Maňák and it is complemented by an example of how the subject can be taught and what utility or technique to use and what to avoid.
Although the activation of pupils is desired, it can meet with the problems connected to more difficult preparation itself, the lack of co-operation with colleagues, the misunderstanding of the school management team or insufficient technical hinterland. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D40405 |
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|