Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ďatko, Ilona |
|
dc.contributor.author |
Schmidtová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-15T09:03:50Z |
|
dc.date.available |
2020-09-15T09:03:50Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76024 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce se věnuje návrhu učebního textu do předmětu chemie pro střední školy. Učební text, náležící do oblasti anorganické chemie, se zabývá problematikou vodíku, kyslíku a vody. Součástí teoretické části je shrnutí informací o didaktice, jejich zásadách, metodách, didaktických prostředcích a vyučovacím procesu. Součástí práce je i stručné shrnutí informací o učebnici, jejích funkcích a parametrech. Poslední část, navrhovaného učebního textu, se věnuje didaktickému rozboru. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
didaktika |
cze |
dc.subject |
obecná didaktika chemie |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
učební text |
cze |
dc.subject |
anorganická chemie |
cze |
dc.subject |
vodík |
cze |
dc.subject |
kyslík |
cze |
dc.subject |
voda |
cze |
dc.subject |
didactics |
en |
dc.subject |
general didactics of chemistry |
en |
dc.subject |
textbook |
en |
dc.subject |
didactic text |
en |
dc.subject |
inorganic chemistry |
en |
dc.subject |
hydrogen |
en |
dc.subject |
oxygen |
en |
dc.subject |
water |
en |
dc.title |
Návrh učebního textu z předmětu chemie pro střední školy |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2020 |
|
dc.description.abstract-translated |
The final thesis concerns a draft of a study text for chemistry classes at secondary schools. The text, lying within the field of inorganic chemistry, deals with the matters of hydrogen, oxygen and water. In the theoretical part, there is also a summary of information about didactics, its principles, mhethods, didactic means and teaching proces. Another part of the thesis briefly summarizes information about a textbook, its functions and parameters. The last part presents a didactic analysis of the proposed study text. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D40404 |
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|