Principy výuky na 2. stupni základních škol podle metody Marie Montessori

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Kajová, Kateřina
dc.date.accessioned 2020-09-15T07:08:34Z
dc.date.available 2020-09-15T07:08:34Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76019
dc.description.abstract Práce se zabývá vývojovými potřebami a vzděláním dětí v období od 12 do 18 let podle metodiky Marie Motessori. Zahrnuje tedy období druhého stupně základních škol a střední školy s tím, že praktické příklady výuky jsou rozebrány spíše pro základní školu. Na střední škole by výuka probíhala podobně jako na druhém stupni základních škol, střední školou rozumíme školu poskytující všeobecné vzdělání jako například gymnázium. Toto období vývoje dítěte 12-18 let však nelze vzít takto samostatně, je potřeba vidět souvislosti, proto je v práci zahrnuto také období vývoje a vzdělání dětí od narození do šesti let, to znamená předškolní vzdělání, dále od sedmi to 12 let, to je první stupeň základních škol, a následně je zde také uveden výhled, jak má vzdělání pokračovat na univerzitách a vysokých školách. Vzdělání a výchova dítěte je ucelený komplex. cze
dc.format 55 s. cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Marie Montessori cze
dc.subject dítě cze
dc.subject vzdělávání cze
dc.subject dospívání cze
dc.subject dospívající cze
dc.subject student cze
dc.subject škola cze
dc.subject farma cze
dc.subject Marie Montessori en
dc.subject child en
dc.subject education en
dc.subject adolescence en
dc.subject adolescent en
dc.subject student en
dc.subject school en
dc.subject farm en
dc.title Principy výuky na 2. stupni základních škol podle metody Marie Montessori cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee Ďatko, Ilona
dc.date.accepted 2020
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the developmental needs and education od children aged 12 to 18 accroding to the methodology od Marie Montessori. The work therefore includes the period of the second level of elementary schools and secondary school. In secondary school, teaching would take place similarly to the second stage of elementary schools; secondary schools means a school providing general education such as a grammar school. However, this development period of a child 12-18 years cannot be taken as such, it is necessary to see the context, therefore the work also includes the development and education of children from birth to six years, in preschool education, further from seven to 12 years, primary school. The thesis provides an outlooko on how education should continue at universities. Child education is a complete concept. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D40403


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet