Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Kajová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2020-09-15T07:08:34Z |
|
dc.date.available |
2020-09-15T07:08:34Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76019 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vývojovými potřebami a vzděláním dětí v období od 12 do 18 let podle metodiky Marie Motessori. Zahrnuje tedy období druhého stupně základních škol a střední školy s tím, že praktické příklady výuky jsou rozebrány spíše pro základní školu. Na střední škole by výuka probíhala podobně jako na druhém stupni základních škol, střední školou rozumíme školu poskytující všeobecné vzdělání jako například gymnázium. Toto období vývoje dítěte 12-18 let však nelze vzít takto samostatně, je potřeba vidět souvislosti, proto je v práci zahrnuto také období vývoje a vzdělání dětí od narození do šesti let, to znamená předškolní vzdělání, dále od sedmi to 12 let, to je první stupeň základních škol, a následně je zde také uveden výhled, jak má vzdělání pokračovat na univerzitách a vysokých školách. Vzdělání a výchova dítěte je ucelený komplex. |
cze |
dc.format |
55 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marie Montessori |
cze |
dc.subject |
dítě |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
dospívání |
cze |
dc.subject |
dospívající |
cze |
dc.subject |
student |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
farma |
cze |
dc.subject |
Marie Montessori |
en |
dc.subject |
child |
en |
dc.subject |
education |
en |
dc.subject |
adolescence |
en |
dc.subject |
adolescent |
en |
dc.subject |
student |
en |
dc.subject |
school |
en |
dc.subject |
farm |
en |
dc.title |
Principy výuky na 2. stupni základních škol podle metody Marie Montessori |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2020 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the developmental needs and education od children aged 12 to 18 accroding to the methodology od Marie Montessori. The work therefore includes the period of the second level of elementary schools and secondary school. In secondary school, teaching would take place similarly to the second stage of elementary schools; secondary schools means a school providing general education such as a grammar school. However, this development period of a child 12-18 years cannot be taken as such, it is necessary to see the context, therefore the work also includes the development and education of children from birth to six years, in preschool education, further from seven to 12 years, primary school. The thesis provides an outlooko on how education should continue at universities. Child education is a complete concept. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D40403 |
|
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|