Využití audiovizuálních dokumentů při výuce anglického jazyka

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ďatko, Ilona
dc.contributor.author Zemenová, Petra
dc.date.accessioned 2020-08-24T09:08:00Z
dc.date.available 2020-08-24T09:08:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76003
dc.description.abstract Ve své závěrečné práci se zaměřuji na využití audiovizuálních materiálů při výuce anglického jazyka, konkrétně využitím videonahrávek ze serverů typu YouTube, tedy streamingových videí. Ve svém projektu se soustředím na možnosti inovace klasického výchovně-vzdělávacího procesu. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak jsou žáci nakloněni novým výukovým metodám, v jakém směru jsou rozvíjeny jejich jazykové schopnosti a dovednosti a zda je práce s videi motivující pro vlastní aktivitu studentů a další studium. V teoretické části představím názory odborníků na problematiku informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání a vyvozuji důsledky pro výuku cizích jazyků. Dále se věnuji fázi přípravy na hodinu využívající streamingové video, které by měl vyučující věnovat dostatek času, protože zásadně ovlivní průběh a výsledky vyučovací hodiny. Stěžejní částí práce je praktická aplikace streamingových videí ve výuce. Na základě plánování a zásad práce s videem v hodinách jsem vytvořila dvě vzorové hodiny a odučila jsem je v sedmé a deváté třídě na základní škole. Pracovní hypotézy jsem ověřovala nejen pozorováním průběhu práce s videi, ale i dotazníkem, který byl na závěr studentům předložen. Výsledky mého závěrečného projektu potvrdily mou hypotézu o významu streamingových videí v hodinách jazyka. cze
dc.format 40 s. cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject audiovizuální dokumenty cze
dc.subject streamingová videa cze
dc.subject inovativní metody výuky cze
dc.subject interaktivní výuka cze
dc.subject ICT ve vzdělání cze
dc.subject motivující metody a aktivity při výuce cze
dc.subject pracovní listy cze
dc.title Využití audiovizuálních dokumentů při výuce anglického jazyka cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.contributor.referee Hájková, Lucie
dc.date.accepted 2019
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D40375


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet