Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Seifertová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2020-08-21T04:48:19Z |
|
dc.date.available |
2020-08-21T04:48:19Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75986 |
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce jsou souhrnné informace o problematice výuky žáků cizinců na základních školách. Teoretická část definuje základní pojmy o možnosti vzdělávání cizinců, konkrétněji pak o metodách, které vyučující při práci se žáky užívají. Věnuje se problematice osob s odlišným mateřským jazykem a dále také inkluzi. Praktická část seznamuje s kvalitativním výzkumem, který se zabýval zjištěním, jaké výukové metody užívají učitelé při vzdělávání žáků cizinců. |
cze |
dc.format |
58 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
žák cizinec |
cze |
dc.subject |
inkluze |
cze |
dc.subject |
osoba s odlišným mateřským jazykem |
cze |
dc.subject |
bilingvismus |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.title |
Výukové metody užívané při vzdělávání žáků cizinců na základních školách |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hájková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2018 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D40358 |
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|