Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Fiedler, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2020-08-21T04:07:38Z |
|
dc.date.available |
2020-08-21T04:07:38Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75982 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je charakterizovat pojem „učební autonomie“. V první části práce prozkoumám základní teoretické aspekty a popíšu významy, které jsou tomuto pojmu přisuzovány v diskurzu současné české i zahraniční pedagogiky. V empirické části si budu klást otázku, jak děti na druhém stupni základní školy vnímají a prožívají možnost autonomního učení, jak takovému učení vůbec rozumějí a jak reflektují situace, v nichž se autonomně učily (výzkum se týká školy, kde je rozvoj učební autonomie jedním z hlavních cílů). Metodou výzkumu je obsahová a sémantická analýza slohových prací dětí na téma učební autonomie. |
cze |
dc.format |
56 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
učební autonomie |
cze |
dc.subject |
autonomní učení |
cze |
dc.subject |
svoboda učení |
cze |
dc.subject |
autoregulace učení |
cze |
dc.subject |
metakognice |
cze |
dc.subject |
autodeterminace |
cze |
dc.subject |
alternativní školy |
cze |
dc.subject |
žákovský diskurz |
cze |
dc.title |
Učební autonomie a její vnímání u dětí na druhém stupni základní školy |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdenka |
|
dc.date.accepted |
2018 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D40354 |
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|