Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Kotasová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2020-08-20T07:10:10Z |
|
dc.date.available |
2020-08-20T07:10:10Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75974 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na aktivizační metody v předmětu finanční gramotnost na druhém stupni základních škol. Cílem práce je upozornit na využití aktivizačních metod k zefektivnění vzdělávacího procesu během výuky finanční gramotnosti. Součástí práce je charakteristika období staršího školního věku, vysvětlení pojmu finanční gramotnost, popis vybraných aktivizačních metod a příklady aktivizačních metod, jak danou problematiku co nejefektivněji realizovat v praxi s využitím matematických operací, které s finanční oblastí souvisí. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
výukové metody |
cze |
dc.subject |
aktivizační metody |
cze |
dc.subject |
finanční gramotnost |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.title |
K aktivizačním metodám v předmětu finanční gramotnost na druhém stupni základních škol |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2017 |
|
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D40346 |
|
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|