Potenciál rekuperace energie na obvodu kol osobních automobilů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mlynařík, Ladislav
dc.contributor.author Truhlář, Petr
dc.date.accessioned 2020-07-22T07:36:51Z
dc.date.available 2020-07-22T07:36:51Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-05-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75912
dc.description.abstract Práce se zabývá experimentálním stanovením potenciálu rekuperace energie na obvodu kol osobních automobilů. V teoretické části se provedlo seznámení s problematikou trakčních výpočtů za účelem zjištění výkonů a energií na kolech osobních automobilů při jízdě. Součástí teoretické části je i rešerše na téma jízdních odporů a parametrů, které jsou určující ke stanovení a odhadu jednotlivých jízdních odporů. V praktické části jsou popsány prostředky používané k následnému měření energií a výkonů na kolech automobilu v reálných situacích v dopravním provozu a je vysvětlena cesta zpracování dat ze získaných prostředků. Celkem se získala data z 2 000 km reálného provozu a data byla statisticky zpracována pro šest nejčastějších situací v provoze a bylo vyčísleno jejich vzájemné poměrové energetické zastoupení. cze
dc.format 108 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject potenciál energie cze
dc.subject rekuperace energie cze
dc.subject elektromobilita cze
dc.subject jízdní odpory cze
dc.subject součinitel odporu cze
dc.subject GPS cze
dc.subject potencial of energy eng
dc.subject regenerative braking eng
dc.subject electric vehicle eng
dc.subject E-mobility eng
dc.subject running resistance eng
dc.subject GPS. eng
dc.title Potenciál rekuperace energie na obvodu kol osobních automobilů cze
dc.title.alternative Quantum of energy recuperation of passanger cars eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-06-23
dc.description.abstract-translated The work deals with experimental determination of the potential of kinetic energy of passenger cars to recovery. There was gained knowledge on traction calculations in the theoretical part an in order to determine the power and energy acting on the wheels during driving the car. There was aslo made a recherche on driving resistances and parameters that are important for determining and estimating individual driving resistances. The practical part describes the means used for the subsequent measurement of energy and power acting on the car wheels in real situations in traffic and explains the way of data processing from the obtained experimental data. There were obtained data from 2.000 km of real traffic tracks and the data were statistically processed for the six most common situations. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Uchazeč při prezentaci seznámil komisi se svou prací, na otázky odpověděl. cze
dc.identifier.stag 40464
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet