dc.contributor.advisor |
Mlynařík, Ladislav |
|
dc.contributor.author |
Truhlář, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-22T07:36:51Z |
|
dc.date.available |
2020-07-22T07:36:51Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-05-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75912 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá experimentálním stanovením potenciálu rekuperace energie na obvodu kol osobních automobilů. V teoretické části se provedlo seznámení s problematikou trakčních výpočtů za účelem zjištění výkonů a energií na kolech osobních automobilů při jízdě. Součástí teoretické části je i rešerše na téma jízdních odporů a parametrů, které jsou určující ke stanovení a odhadu jednotlivých jízdních odporů. V praktické části jsou popsány prostředky používané k následnému měření energií a výkonů na kolech automobilu v reálných situacích v dopravním provozu a je vysvětlena cesta zpracování dat ze získaných prostředků. Celkem se získala data z 2 000 km reálného provozu a data byla statisticky zpracována pro šest nejčastějších situací v provoze a bylo vyčísleno jejich vzájemné poměrové energetické zastoupení. |
cze |
dc.format |
108 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
potenciál energie |
cze |
dc.subject |
rekuperace energie |
cze |
dc.subject |
elektromobilita |
cze |
dc.subject |
jízdní odpory |
cze |
dc.subject |
součinitel odporu |
cze |
dc.subject |
GPS |
cze |
dc.subject |
potencial of energy |
eng |
dc.subject |
regenerative braking |
eng |
dc.subject |
electric vehicle |
eng |
dc.subject |
E-mobility |
eng |
dc.subject |
running resistance |
eng |
dc.subject |
GPS. |
eng |
dc.title |
Potenciál rekuperace energie na obvodu kol osobních automobilů |
cze |
dc.title.alternative |
Quantum of energy recuperation of passanger cars |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with experimental determination of the potential of kinetic energy of passenger cars to recovery. There was gained knowledge on traction calculations in the theoretical part an in order to determine the power and energy acting on the wheels during driving the car. There was aslo made a recherche on driving resistances and parameters that are important for determining and estimating individual driving resistances. The practical part describes the means used for the subsequent measurement of energy and power acting on the car wheels in real situations in traffic and explains the way of data processing from the obtained experimental data. There were obtained data from 2.000 km of real traffic tracks and the data were statistically processed for the six most common situations. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč při prezentaci seznámil komisi se svou prací, na otázky odpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
40464 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |