dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Klímová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:52:11Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:52:11Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-04-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75806 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá efektivitou metod a forem výuky ve Waldorfské škole Pardubice. Cílem je zjistit, zda jsou metody a organizační formy výuky ve Waldorfské škole účinné, popřípadě jaké metody a organizační formy se při výuce nejčastěji využívají. Teoretická část se zaměřuje na historii waldorfské pedagogiky, její principy a především na metody a organizační formy výuky. Praktická část popisuje kvalitativní výzkum, který byl uskutečněn na základě pozorování metod a forem výuky ve vybrané instituci. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vyučovací metody |
cze |
dc.subject |
organizační formy výuky |
cze |
dc.subject |
waldorfská pedagogika |
cze |
dc.subject |
základní školy |
cze |
dc.subject |
epocha |
cze |
dc.subject |
methods of education |
eng |
dc.subject |
organizational forms of education |
eng |
dc.subject |
Waldorf education |
eng |
dc.subject |
elementary schools |
eng |
dc.subject |
epoch |
eng |
dc.title |
Efektivita metod a forem výuky ve Waldorfské škole Pardubice |
cze |
dc.title.alternative |
Methods and forms of education in Elementary Waldorf school in Pardubice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2020-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on efficiency of methods and forms of education in Waldorf School in Pardubice. The aim of the thesis is to find out, whether the methods and organizational forms of the education are efficient, or which methods and organizational forms are used the most. The theoretical part of the thesis focuses on the history of Waldorf pedagogy, its principles and especially on methods and organizational forms of education.
Practical part describes qualitative research, which is based on observation of methods and forms of education on this institution. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě bakalářské práce řádně připravena. Představila téma, cíl výzkumu a interpretovala závěr. Zodpověděla dotazy kladené členy komise i v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
39551 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |