Inductive approach in teaching grammar in English

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Semonská, Petra
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:51:06Z
dc.date.available 2020-07-08T10:51:06Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-04-20
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75763
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the inductive approach to teaching grammar in English and it is divided into two parts. The inductive approach is based on constructivism and a learner-centred approach, so these terms are first discussed. Next, the learner is examined from the psychological and pedagogical point of view, then teaching grammar and finally the inductive approach to teaching grammar is defined. The practical part is devoted to the lesson planning process and contains a set and description of activities reflecting the features of the inductive approach in teaching grammar in English. The practical part is specifically devoted to activities based on the expected outcomes presented in the School Educational Programme of the selected lower-elementary school in the Czech Republic. eng
dc.format 83 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject inductive approach eng
dc.subject constructivism eng
dc.subject grammar teaching eng
dc.subject learner-centredness eng
dc.subject teaching methods eng
dc.subject induktivní přístup cze
dc.subject konstruktivismus cze
dc.subject výuka gramatiky cze
dc.subject výuka zaměřená na žáka cze
dc.subject výukové metody cze
dc.title Inductive approach in teaching grammar in English eng
dc.title.alternative Induktivní přístup k výuce gramatiky v anglickém jazyce cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2020-06-24
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se věnuje induktivnímu přístupu k výuce gramatiky v anglickém jazyce a je rozdělena na dvě části. Induktivní přístup vychází z konstruktivismu a z přístupu orientovaného na žáka, a proto jsou nejdříve tato teoretická východiska projednávána. Dále je popsán žák z psychologického a pedagogického hlediska, poté výuka gramatiky, a nakonec induktivní přístup k výuce gramatiky. Praktická část se věnuje procesu plánování výuky a obsahuje soubor a popis aktivit odrážejících induktivní přístup k výuce gramatiky v anglickém jazyce na základních školách v České republice. Praktická část se specificky věnuje aktivitám, které jsou založené na očekávaných výstupech obsažených ve Školním vzdělávacím programu vybrané základní školy. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila práci a reagovala na otázky v obou posudcích. Některé připomínky byla schopná do určité míry vysvětlit, v některých případech však chyběla dostatečná opora v odborné literatuře. cze
dc.identifier.stag 39286
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet