dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Semonská, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:51:06Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:51:06Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-04-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75763 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the inductive approach to teaching grammar in English and it is divided into two parts. The inductive approach is based on constructivism and a learner-centred approach, so these terms are first discussed. Next, the learner is examined from the psychological and pedagogical point of view, then teaching grammar and finally the inductive approach to teaching grammar is defined. The practical part is devoted to the lesson planning process and contains a set and description of activities reflecting the features of the inductive approach in teaching grammar in English. The practical part is specifically devoted to activities based on the expected outcomes presented in the School Educational Programme of the selected lower-elementary school in the Czech Republic. |
eng |
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inductive approach |
eng |
dc.subject |
constructivism |
eng |
dc.subject |
grammar teaching |
eng |
dc.subject |
learner-centredness |
eng |
dc.subject |
teaching methods |
eng |
dc.subject |
induktivní přístup |
cze |
dc.subject |
konstruktivismus |
cze |
dc.subject |
výuka gramatiky |
cze |
dc.subject |
výuka zaměřená na žáka |
cze |
dc.subject |
výukové metody |
cze |
dc.title |
Inductive approach in teaching grammar in English |
eng |
dc.title.alternative |
Induktivní přístup k výuce gramatiky v anglickém jazyce |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2020-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se věnuje induktivnímu přístupu k výuce gramatiky v anglickém jazyce a je rozdělena na dvě části. Induktivní přístup vychází z konstruktivismu a z přístupu orientovaného na žáka, a proto jsou nejdříve tato teoretická východiska projednávána. Dále je popsán žák z psychologického a pedagogického hlediska, poté výuka gramatiky, a nakonec induktivní přístup k výuce gramatiky. Praktická část se věnuje procesu plánování výuky a obsahuje soubor a popis aktivit odrážejících induktivní přístup k výuce gramatiky v anglickém jazyce na základních školách v České republice. Praktická část se specificky věnuje aktivitám, které jsou založené na očekávaných výstupech obsažených ve Školním vzdělávacím programu vybrané základní školy. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila práci a reagovala na otázky v obou posudcích. Některé připomínky byla schopná do určité míry vysvětlit, v některých případech však chyběla dostatečná opora v odborné literatuře. |
cze |
dc.identifier.stag |
39286 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |