Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Tomášková, Magdalena
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:51:05Z
dc.date.available 2020-07-08T10:51:05Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-04-20
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75761
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with development of speaking skills in lower-secondary learners with a focus on feedback. The theoretical part introduces communicative competence which is more specified for developing speaking skills in lower-secondary learners. Furthermore, it discusses varieties of speaking tasks through which the speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback and discusses different techniques of teacher´s provision of feedback and their efficiency during speaking activities. The practical part examines which feedback techniques are used in practice and if they are in alignment with the aim of the activity. eng
dc.format 68 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject communicative competence eng
dc.subject speaking tasks eng
dc.subject feedback eng
dc.subject alignment eng
dc.subject komunikační kompetence cze
dc.subject mluvní aktivity cze
dc.subject zpětná vazba cze
dc.subject soulad cze
dc.title Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback eng
dc.title.alternative Rozvoj dovednosti mluvení u žáků na 2. stupni základní školy se zaměřením na zpětnou vazbu cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zitková, Helena
dc.date.accepted 2020-06-24
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem dovednosti mluvení u žáků na druhém stupni základní školy se zaměřením na zpětnou vazbu. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více konkretizována pro rozvoj mluvení na 2. stupni základní školy. Dále rozebírá různé typy mluvních aktivit, které pomáhají rozvoji řečové dovednosti. Na závěr definuje pojem zpětná vazba a diskutuje různé techniky poskytování a jejich efektivnost během mluvních aktivit. Praktická část zkoumá, jaké techniky poskytování zpětné vazby jsou používány v praxi a zda tyto techniky jsou v souladu s cílem aktivity. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci a na zákl. výborně připravené obhajoby adekvátně reagovala na otázky a připomínky v posudcích. cze
dc.identifier.stag 39282
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet