dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Tomášková, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:51:05Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:51:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-04-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75761 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with development of speaking skills in lower-secondary learners with a focus on feedback. The theoretical part introduces communicative competence which is more specified for developing speaking skills in lower-secondary learners. Furthermore, it discusses varieties of speaking tasks through which the speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback and discusses different techniques of teacher´s provision of feedback and their efficiency during speaking activities. The practical part examines which feedback techniques are used in practice and if they are in alignment with the aim of the activity. |
eng |
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
speaking tasks |
eng |
dc.subject |
feedback |
eng |
dc.subject |
alignment |
eng |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
mluvní aktivity |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
soulad |
cze |
dc.title |
Developing Speaking Skills in Lower-Secondary Learners: Focus on Feedback |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj dovednosti mluvení u žáků na 2. stupni základní školy se zaměřením na zpětnou vazbu |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zitková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2020-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem dovednosti mluvení u žáků na druhém stupni základní školy se zaměřením na zpětnou vazbu. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více konkretizována pro rozvoj mluvení na 2. stupni základní školy. Dále rozebírá různé typy mluvních aktivit, které pomáhají rozvoji řečové dovednosti. Na závěr definuje pojem zpětná vazba a diskutuje různé techniky poskytování a jejich efektivnost během mluvních aktivit. Praktická část zkoumá, jaké techniky poskytování zpětné vazby jsou používány v praxi a zda tyto techniky jsou v souladu s cílem aktivity. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci a na zákl. výborně připravené obhajoby adekvátně reagovala na otázky a připomínky v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
39282 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |