Evaluation of Listening Exercises from the Perspective of Everyday Listening in Lower-Secondary Education

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Geletová, Jarmila
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:51:03Z
dc.date.available 2020-07-08T10:51:03Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-04-20
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75758
dc.description.abstract This bachelor thesis focuses on the occurrence of authenticity and elements of everyday listening in listening exercises in the selected textbook. The theoretical part deals with the definition of listening. Furthermore, it explores the different possibilities of listening in the classroom. Nonetheless, listening exercises in textbooks are then discussed in more detail. Then, the explanation of the necessity of authenticity and other components of everyday listening is provided with the list of criteria that are essential for listening comprehension in everyday situations. Then, the term textbook is explained with all the pros and cons that come with the usage of textbooks. Lastly, the process of evaluation of textbooks and their listening exercises is talked over, mainly the importance of evaluation and how the evaluation is done. In the practical part, the level of authenticity and elements of everyday listening in listening exercises in the selected textbook are analysed according to the list of criteria, which is based on the theoretical part. eng
dc.format 67 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject poslech cze
dc.subject poslechová cvičení cze
dc.subject autentičnost cze
dc.subject každodenní poslech cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject hodnocení cze
dc.subject Project cze
dc.subject listening eng
dc.subject listening exercises eng
dc.subject authenticity eng
dc.subject everyday listening eng
dc.subject textbooks eng
dc.subject evaluation eng
dc.subject Project eng
dc.title Evaluation of Listening Exercises from the Perspective of Everyday Listening in Lower-Secondary Education eng
dc.title.alternative Hodnocení učebnic se zaměřením na poslech cz
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2020-06-24
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá výskytem autentických prvků a prvků související s každodenním poslechem v poslechových cvičeních ve vybrané učebnici. Teoretická část vymezuje pojem poslech a různé možnosti jeho uplatnění ve třídě. Vzhledem k tomu, že poslechová cvičení v učebnicích jsou předmětem této práce, jsou následně vice rozebrány s následným vysvětlením, proč je autentičnost důležitá a jaké prvky by měla poslechová cvičení obsahovat k lepšímu porozumění poslechu v každodenním životě. Následně je definován termín učebnice, vymezeny jsou i klady a zápory, které se s použitím učebnic vážou. V neposlední řadě je vymezen pojem hodnocení učebnic, jeho podstata, důležitost a kroky, které jsou s hodnocením spojené. V praktické části je analyzována míra autentičnosti v poslechových cvičeních ve vybrané učebnici na základě vytvořeného listu kritérií, které se odráží v teoretické části. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci a ve své obhajobě adekvátně reagovala na připomínky a otázky v posudcích. cze
dc.identifier.stag 37303
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet