Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Geletová, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:51:03Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:51:03Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-04-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75758 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis focuses on the occurrence of authenticity and elements of everyday listening in listening exercises in the selected textbook. The theoretical part deals with the definition of listening. Furthermore, it explores the different possibilities of listening in the classroom. Nonetheless, listening exercises in textbooks are then discussed in more detail. Then, the explanation of the necessity of authenticity and other components of everyday listening is provided with the list of criteria that are essential for listening comprehension in everyday situations. Then, the term textbook is explained with all the pros and cons that come with the usage of textbooks. Lastly, the process of evaluation of textbooks and their listening exercises is talked over, mainly the importance of evaluation and how the evaluation is done. In the practical part, the level of authenticity and elements of everyday listening in listening exercises in the selected textbook are analysed according to the list of criteria, which is based on the theoretical part. |
eng |
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
poslech |
cze |
dc.subject |
poslechová cvičení |
cze |
dc.subject |
autentičnost |
cze |
dc.subject |
každodenní poslech |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
Project |
cze |
dc.subject |
listening |
eng |
dc.subject |
listening exercises |
eng |
dc.subject |
authenticity |
eng |
dc.subject |
everyday listening |
eng |
dc.subject |
textbooks |
eng |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.subject |
Project |
eng |
dc.title |
Evaluation of Listening Exercises from the Perspective of Everyday Listening in Lower-Secondary Education |
eng |
dc.title.alternative |
Hodnocení učebnic se zaměřením na poslech |
cz |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2020-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá výskytem autentických prvků a prvků související s každodenním poslechem v poslechových cvičeních ve vybrané učebnici. Teoretická část vymezuje pojem poslech a různé možnosti jeho uplatnění ve třídě. Vzhledem k tomu, že poslechová cvičení v učebnicích jsou předmětem této práce, jsou následně vice rozebrány s následným vysvětlením, proč je autentičnost důležitá a jaké prvky by měla poslechová cvičení obsahovat k lepšímu porozumění poslechu v každodenním životě. Následně je definován termín učebnice, vymezeny jsou i klady a zápory, které se s použitím učebnic vážou. V neposlední řadě je vymezen pojem hodnocení učebnic, jeho podstata, důležitost a kroky, které jsou s hodnocením spojené. V praktické části je analyzována míra autentičnosti v poslechových cvičeních ve vybrané učebnici na základě vytvořeného listu kritérií, které se odráží v teoretické části. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci a ve své obhajobě adekvátně reagovala na připomínky a otázky v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
37303 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|