Reklama na internetu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Seibert, Jaroslav
dc.contributor.author Šťastná, Kateřina
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:48:38Z
dc.date.available 2020-07-08T10:48:38Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-05-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75713
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na internetu vybraného podniku - ve společnosti Mamtextile s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem metrového textilu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní metody internetové reklamy. V praktické části je vypracována analýza internetové reklamy ve společnosti Mamtextile s.r.o. a návrh k jejímu zefektivnění. cze
dc.format 59 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetová reklama cze
dc.subject internet cze
dc.subject marketing cze
dc.subject Mamtextile s.r.o. cze
dc.subject internet advertising eng
dc.subject internet eng
dc.subject marketing eng
dc.subject Mamtextile s.r.o. eng
dc.title Reklama na internetu cze
dc.title.alternative Advertisement on Internet eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-06-29
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis is focused on internet advertising of the selected company - Mamtextile s.r.o. The company is focused on the retail sale of fabric by the metre. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Firstly, the basic methods of internet advertising are defined in the theoretical part. After that, an analysis of internet advertising in Mamtextile s.r.o. and a proposal to make it more effective is described in the practical part. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP ''Reklama na internetu'', otázka dle posudku: 1.U obhajoby BP by se měla autorka vyjádřit k tomu, zda byli zástupci společnosti Mamtextile s.r.o. seznámeni se závěry její bakalářské práce. Pokud ano, jaká byla jejich reakce? Studentka na otázku reagovala. cze
dc.identifier.stag 39235
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet