dc.contributor.advisor |
Seibert, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Šťastná, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:48:38Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:48:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-05-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75713 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na internetu vybraného podniku - ve společnosti Mamtextile s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem metrového textilu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní metody internetové reklamy. V praktické části je vypracována analýza internetové reklamy ve společnosti Mamtextile s.r.o. a návrh k jejímu zefektivnění. |
cze |
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetová reklama |
cze |
dc.subject |
internet |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
Mamtextile s.r.o. |
cze |
dc.subject |
internet advertising |
eng |
dc.subject |
internet |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
Mamtextile s.r.o. |
eng |
dc.title |
Reklama na internetu |
cze |
dc.title.alternative |
Advertisement on Internet |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is focused on internet advertising of the selected company - Mamtextile s.r.o. The company is focused on the retail sale of fabric by the metre. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Firstly, the basic methods of internet advertising are defined in the theoretical part. After that, an analysis of internet advertising in Mamtextile s.r.o. and a proposal to make it more effective is described in the practical part. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP ''Reklama na internetu'', otázka dle posudku:
1.U obhajoby BP by se měla autorka vyjádřit k tomu, zda byli zástupci společnosti Mamtextile s.r.o. seznámeni se závěry její bakalářské práce. Pokud ano, jaká byla jejich reakce?
Studentka na otázku reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
39235 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |