Digitální knihovnaUPCE
 

Reklama na internetu

Bakalářská práceaccess-status.open.listelement.badge
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na internetu vybraného podniku - ve společnosti Mamtextile s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem metrového textilu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní metody internetové reklamy. V praktické části je vypracována analýza internetové reklamy ve společnosti Mamtextile s.r.o. a návrh k jejímu zefektivnění.

Rozsah stran

59 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

internetová reklama, internet, marketing, Mamtextile s.r.o., internet advertising, internet, marketing, Mamtextile s.r.o.

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced