Reklama na internetu
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na internetu vybraného podniku - ve společnosti Mamtextile s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem metrového textilu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní metody internetové reklamy. V praktické části je vypracována analýza internetové reklamy ve společnosti Mamtextile s.r.o. a návrh k jejímu zefektivnění.
Rozsah stran
59 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
internetová reklama, internet, marketing, Mamtextile s.r.o., internet advertising, internet, marketing, Mamtextile s.r.o.