Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka
dc.contributor.author Sháněl, Michael
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:47:36Z
dc.date.available 2020-07-08T10:47:36Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-05-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75664
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu a marketingové strategie vybraného podniku, tedy Skiareálu České Petrovice. V rámci práce je zpracovaná SWOT analýza, na jejímž základě je podniku navržena marketingová strategie. V závěru práce je představen autorův vlastní návrh marketingové kampaně. cze
dc.format 55 s., 3 s. obr. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject Skiareál České Petrovice cze
dc.subject analýza konkurence cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject segmentace trhu cze
dc.subject bod zvratu cze
dc.subject tourism eng
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject Skiareal České Petrovice eng
dc.subject competition analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject market segmentation eng
dc.subject turning point eng
dc.title Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení cze
dc.title.alternative Marketing of the tourism on the example of the given company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-06-29
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is devoted to an analysis of marketing mix and marketing strategy of a chosen company which is Skiareal České Petrovice. The thesis also includes marketing strategy proposition based on SWOT analysis. The last part contains new suggestion of marketing campaign. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své BP ''Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení'', otázky dle posudku: 1.Ve vlastních doporučeních navrhujete Skiareálu České Petrovice určitá řešení do budoucna. Jak je reálné, že podnik Vaše doporučení využije? Student na otázku reagoval. 2Jak vidíte budoucnost domácího cestovního ruchu v souvislosti se současnou poměrně složitou situací ve světě? Student na otázku reagoval. cze
dc.identifier.stag 39002
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet