Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení
Bakalářská práceDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu a marketingové strategie vybraného podniku, tedy Skiareálu České Petrovice. V rámci práce je zpracovaná SWOT analýza, na jejímž základě je podniku navržena marketingová strategie. V závěru práce je představen autorův vlastní návrh marketingové kampaně.
Rozsah stran
55 s., 3 s. obr. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
cestovní ruch, marketing, marketingový mix, marketingové strategie, Skiareál České Petrovice, analýza konkurence, SWOT analýza, segmentace trhu, bod zvratu, tourism, marketing, marketing mix, marketing strategy, Skiareal České Petrovice, competition analysis, SWOT analysis, market segmentation, turning point