Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing cestovního ruchu na příkladu vybraného zařízení

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového mixu a marketingové strategie vybraného podniku, tedy Skiareálu České Petrovice. V rámci práce je zpracovaná SWOT analýza, na jejímž základě je podniku navržena marketingová strategie. V závěru práce je představen autorův vlastní návrh marketingové kampaně.

Rozsah stran

55 s., 3 s. obr. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

cestovní ruch, marketing, marketingový mix, marketingové strategie, Skiareál České Petrovice, analýza konkurence, SWOT analýza, segmentace trhu, bod zvratu, tourism, marketing, marketing mix, marketing strategy, Skiareal České Petrovice, competition analysis, SWOT analysis, market segmentation, turning point

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced