dc.contributor.advisor |
Kotková Stříteská, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Hausmannová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:47:02Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:47:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-04-21 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75642 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je zjistit, jaké aspekty národní kultury jsou vnímány pozitivně a přispívají k úspěchu firmy a naopak, které aspekty kulturního původu jsou překážkou a způsobují ve společnosti problémy. Na základě Hofstedeho indexů byla v podniku TPCA uskutečněna analýza následujících 5 dimenzí: malá/ velká vzdálenost moci, individualismus/ kolektivismus, maskulinita/feminita, vysoké/ nízké vyhýbání se nejistotě a krátkodobá/ dlouhodobá časová orientace. Zhodnocení výsledků, návrhy a doporučení ke zlepšení jsou sepsány v závěru této bakalářské práce. |
cze |
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní kultura |
cze |
dc.subject |
prvky firemní kultury |
cze |
dc.subject |
zdroje firemní kultury |
cze |
dc.subject |
národní kultura |
cze |
dc.subject |
Hofstedeho index |
cze |
dc.subject |
Hofstedeho dimenze |
cze |
dc.subject |
corporate culture |
eng |
dc.subject |
elements of corporate culture |
eng |
dc.subject |
sources of corporate culture |
eng |
dc.subject |
national culture |
eng |
dc.subject |
Hofstede index |
eng |
dc.subject |
Hofstede dimension |
eng |
dc.title |
Vliv národní kultury na kulturu firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Influence of national culture on company culture |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to find out which aspects of national culture are perceived positively and contribute to the success of the company and vice versa, which aspects of cultural origin are an obstacle and cause problems in society. According to Hofstede indices, author of the thesis analyzed the following 5 dimensions at TPCA: small / long distance of power, individu-alism / collectivism, masculinity / femininity, high / low avoidance of uncertainty, and short / long time orientation. Evaluation of results, suggestions and recommendations for improve-ment are written at the end of this thesis. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP ''Vliv národní kultury na kulturu firmy'', otázky dle posudku:
1.V rámci rozpravy k bakalářské práci porovnejte výsledky vaší analýzy s rysy podnikové kultury, která přispívá k výkonnosti podniku (kapitola 1.1.6).
Studentka na otázku reagovala.
2.V návrzích ke zlepšení doporučujete podniku zavedení odměn za kolektivní úspěch v rámci dosažení stanovených cílů. Poté však pochybujete, zda by toto doporučení bylo pro firmu přínosné, neboť prospěšná je i zdravá rivalita. Tento rozpor objasněte a zaujměte k danému problému jasné stanovisko.
Studentka na otázku reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
38929 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |