dc.contributor.advisor |
Sedlák, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Benák, David
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:47:02Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:47:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-05-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75641 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce navrhuje vhodné způsoby zapojení navigačních technologií v práci cestovní kanceláře. Na konkrétních příkladech uvádí zavedení navigace do prostředí fiktivního podniku, přínosy pro podnik a na závěr je uvedeno doporučení pro cestovní kancelář. |
cze |
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
navigační technologie |
cze |
dc.subject |
GPS |
cze |
dc.subject |
cestovní kanceláře |
cze |
dc.subject |
náklady |
cze |
dc.subject |
navigation technologies |
eng |
dc.subject |
GPS |
eng |
dc.subject |
travel agency |
eng |
dc.subject |
costs |
eng |
dc.title |
Využití navigačních technologií v prostředí cestovní kanceláře |
cze |
dc.title.alternative |
Use of navigation technologies into selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis suggests ways use of navigation technologies into a travel agency. This thesis shows how fictive company can use these technologies at specific examples and shows what benefits it gives to company. Recommendation for travel agency is at the end of thesis. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl téma své BP "Využití navigačních technologií v prostředí cestovní kanceláře", otázka dle posudku:
1.Student práci pravidelně konzultoval, proto k práci mám pouze jednu otázku. Která z popisovaných technologií nasazených v práci cestovní kanceláře je v současnosti nejprodávanější?
Student na otázku vedoucího reagoval. Nicméně, v teoretické části jsou některé závažné chyby, jako například konstukce VZZ. Chybí výběr vhodné strategie vyplývající ze SWOT analýzy. Jednotlivé kapitoly BP na sebe logicky nenavazují. V práci není vyvolaná potřeba řešení dané problematiky. |
cze |
dc.identifier.stag |
38927 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |