Marketingová strategie ve zvoleném podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Chmelík, Ondřej
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:46:55Z
dc.date.available 2020-07-08T10:46:55Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-05-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75627
dc.description.abstract Bakalářská práce je orientována na on-line marketing ve vybrané společnosti. Součástí práce jsou také analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a návrh autora na zlepšení marketingových činností. Cílem práce je analýza marketingové strategie a návrh na její zlepšení s důrazem na on-line marketing. cze
dc.format 63 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject on-line marketing cze
dc.subject analýza cze
dc.subject káva cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject on-line marketing eng
dc.subject analysis eng
dc.subject coffee eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingová strategie ve zvoleném podniku cze
dc.title.alternative Marketing strategy in selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-06-24
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on marketing strategy in selected company. Thesis includes analysis of external and internal environment and proposal of autor for marketing activities improvement. Target of the thesis is analysis of marketing strategy and proposal for improvement emhasising online marketing. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem: Marketingová strategie ve zvoleném podniku. Cílem práce je analýza marketingové strategie ve zvoleném podniku a návrhy na zlepšení s důrazem na online marketing. Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Na straně 59 doporučujete využít placenou formu reklam na sociálních sítích. Má už s touto možností firma zkušenost? Pokud ano, jaká jsou zde úskalí při zadávání takovéhoto příspěvku? Doplňující otázka: Podle čeho jste vybíral kritéria hodnocení pro analýzu? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 38755
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account