Marketingová analýza produktu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Dvořáková, Anna
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:46:54Z
dc.date.available 2020-07-08T10:46:54Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-05-22
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75626
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou produktu zaměřenou na výrobkovou řadu MX ve společnosti Kästle CZ, a.s. V první části práce jsou rozebrány základní pojmy související s řešenou problematikou. Druhá část práce obsahuje představení společnosti a marketingové šetření. Na závěr jsou provedeny analýzy, vyhodnocení získaných dat a sestavení možného návrhu pro společnost. cze
dc.format 57 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject produkt cze
dc.subject marketingová analýza cze
dc.subject marketingové šetření cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject product eng
dc.subject marketing analysis eng
dc.subject marketing investigation eng
dc.subject marketing research eng
dc.title Marketingová analýza produktu cze
dc.title.alternative Product Marketing Analysis eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-06-23
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with product marketing analysis focused on the MX product line in the company Kästle CZ, a.s. The first part of the work deals with the basic concepts related to the problem. The second part of the work contains a presentation of the company and marketing research. The final part of the work included analyzes, evaluation of the obtained data and compilation of a possible proposal for the company. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP "Marketingová analýza produktu", otázka dle posudku: 1. Na str. 39 komentuje autorka malé povědomí o testovacích centrech a zároveň případný zájem respondentů. Jak by bylo možné tato centra využít k propagaci produktu a kterou část sortimentu by bylo vhodné takto propagovat? Studentka na otázku reagovala. cze
dc.identifier.stag 38754
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet