dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Dvořáková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:46:54Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:46:54Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-05-22 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75626 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou produktu zaměřenou na výrobkovou řadu MX ve společnosti Kästle CZ, a.s. V první části práce jsou rozebrány základní pojmy související s řešenou problematikou. Druhá část práce obsahuje představení společnosti a marketingové šetření. Na závěr jsou provedeny analýzy, vyhodnocení získaných dat a sestavení možného návrhu pro společnost. |
cze |
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
produkt |
cze |
dc.subject |
marketingová analýza |
cze |
dc.subject |
marketingové šetření |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
product |
eng |
dc.subject |
marketing analysis |
eng |
dc.subject |
marketing investigation |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.title |
Marketingová analýza produktu |
cze |
dc.title.alternative |
Product Marketing Analysis |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with product marketing analysis focused on the MX product line in the company Kästle CZ, a.s. The first part of the work deals with the basic concepts related to the problem. The second part of the work contains a presentation of the company and marketing research. The final part of the work included analyzes, evaluation of the obtained data and compilation of a possible proposal for the company. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své BP "Marketingová analýza produktu", otázka dle posudku:
1. Na str. 39 komentuje autorka malé povědomí o testovacích centrech a zároveň případný zájem respondentů. Jak by bylo možné tato centra využít k propagaci produktu a kterou část sortimentu by bylo vhodné takto propagovat?
Studentka na otázku reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
38754 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |