Využití sociálních sítí pro marketing organizace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Panuš, Jan
dc.contributor.author Pour, Evžen
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:46:33Z
dc.date.available 2020-07-08T10:46:33Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2019-06-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75590
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má za cíl poskytnout komplexní přehled o možnostech využití sociálních sítí pro marketing organizace. Obsahuje přehled sociálních sítí a jejich funkcí, trendy v oblasti marketingu na sociálních sítích a návrh pravidel pro jejich efektivní využívání. Teoretické poznatky jsou aplikovány na sociálních sítích chrámu sv. Barbory a výsledná doporučení tak mohou být použita památkovými organizacemi. cze
dc.format 57 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject sociální síť Facebook cze
dc.subject sociální síť Instagram cze
dc.subject internet marketing eng
dc.subject social networks eng
dc.subject social network Facebook eng
dc.subject social network Instagram eng
dc.title Využití sociálních sítí pro marketing organizace cze
dc.title.alternative Use of Social Media for a Company Marketing eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-06-26
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to provide complex overview of potentialities of social networks for company marketing. This thesis contains overview of social networks, trends in social network marketing and suggestions for effective use of social networks. Theoretical findings are applied on social networks of St. Barbara´s Cathedral, therefore resulting recommendations can be used by heritage organizations. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl obhajobu práce s názvem: Využití sociálních sítí pro marketing organizace. Cílem práce je vytvořit návrh pravidel pro marketingové využití sociálních sítí vybrané organizace. Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce: Mohl byste uvést některé návrhy pro lepší zacílení příspěvků na sociálních sítích tak, aby se dosah zvětšoval? Jakým způsobem se vyvíjela spolupráce s organizací, a zlepšil se dosah příspěvků? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 37250
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet