Affiliate Marketing

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Palme, Jan
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:46:31Z
dc.date.available 2020-07-08T10:46:31Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-05-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75586
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá affiliate marketingem. První část představuje jeho srovnání s klasickou formou internetového marketingu, jeho historii a principy fungování jako moderního marketingového nástroje, popisu jeho účastníků, výhod i úskalí. V druhé části pak zkoumá situaci doma i v zahraničí, od používaných softwarů po vyplácené provize v jednotlivých odvětvích. V poslední části se pokusí nastínit, jak potenciálně zavést affiliate program demonstrací na fiktivním podniku. cze
dc.format 39 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Affiliate marketing cze
dc.subject affiliate partner cze
dc.subject influencer marketing cze
dc.subject affiliate program cze
dc.subject partnerský marketing cze
dc.subject influenceři cze
dc.subject Affiliate marketing eng
dc.subject affiliate partner eng
dc.subject influencer marketing eng
dc.subject affiliate program eng
dc.subject partnered marketing eng
dc.subject influencers eng
dc.title Affiliate Marketing cze
dc.title.alternative Affiliate Marketing eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2020-06-26
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is exploring affiliate marketing. The first part compares affiliate marketing with the classical form of internet marketing. It's history and dives into its basic principles as a modern marketing tool, From describing the actors involved in the process, the advantages of the affiliate marketing, and its disadvantages. In the second part, it will look at the local and international situation regarding affiliate marketing, from the software being used to commissions in different product categories. The final part will try to illustrate how to potentially implement an affiliate program demonstrating it on a fictional business. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své BP Affiliate marketing, otázka dle posudku: 1. V návrhu implementace popisujete možné partnery pro zapojení do svého affiliate programu. Pro zavedenou firmu jistě není problém oslovovat i větší společnosti a známé influencery. Jaký postup doporučíte nově vzniklé společnosti? Student na otázku reagoval. Nicméně, v teoretické části nejsou uvedeny citace, cíl práce ve stati BP není zcela totožný s cílem v zadávacím listu. cze
dc.identifier.stag 36567
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet