Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Palme, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:46:31Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:46:31Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-05-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75586 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá affiliate marketingem. První část představuje jeho srovnání s klasickou formou internetového marketingu, jeho historii a principy fungování jako moderního marketingového nástroje, popisu jeho účastníků, výhod i úskalí. V druhé části pak zkoumá situaci doma i v zahraničí, od používaných softwarů po vyplácené provize v jednotlivých odvětvích. V poslední části se pokusí nastínit, jak potenciálně zavést affiliate program demonstrací na fiktivním podniku. |
cze |
dc.format |
39 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Affiliate marketing |
cze |
dc.subject |
affiliate partner |
cze |
dc.subject |
influencer marketing |
cze |
dc.subject |
affiliate program |
cze |
dc.subject |
partnerský marketing |
cze |
dc.subject |
influenceři |
cze |
dc.subject |
Affiliate marketing |
eng |
dc.subject |
affiliate partner |
eng |
dc.subject |
influencer marketing |
eng |
dc.subject |
affiliate program |
eng |
dc.subject |
partnered marketing |
eng |
dc.subject |
influencers |
eng |
dc.title |
Affiliate Marketing |
cze |
dc.title.alternative |
Affiliate Marketing |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2020-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is exploring affiliate marketing. The first part compares affiliate marketing with the classical form of internet marketing. It's history and dives into its basic principles as a modern marketing tool, From describing the actors involved in the process, the advantages of the affiliate marketing, and its disadvantages. In the second part, it will look at the local and international situation regarding affiliate marketing, from the software being used to commissions in different product categories. The final part will try to illustrate how to potentially implement an affiliate program demonstrating it on a fictional business. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl téma své BP Affiliate marketing, otázka dle posudku:
1. V návrhu implementace popisujete možné partnery pro zapojení do svého affiliate programu. Pro zavedenou firmu jistě není problém oslovovat i větší společnosti a známé influencery. Jaký postup doporučíte nově vzniklé společnosti?
Student na otázku reagoval. Nicméně, v teoretické části nejsou uvedeny citace, cíl práce ve stati BP není zcela totožný s cílem v zadávacím listu. |
cze |
dc.identifier.stag |
36567 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|