Odraz konceptu Corporate Social Responsibility v podnikové kultuře
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá zkoumáním vazeb mezi dvěma základními podnikovými koncepty. Jedná se o propojení společenské odpovědnosti firem a podnikové kultury. Cílem práce je pomocí analýzy sekundárních dat identifikovat a zhodnotit způsoby, kterými se aktivity spojené s aplikací konceptu CSR projevují v podnikové kultuře. Podstatnou součástí pro naplnění cíle je teoretické vymezení základní problematiky a následné nastavení konkrétních vazeb pro úspěšné provedení analýzy.
Rozsah stran
78 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
společenská odpovědnost firem, podniková kultura, podniky, reportování, analýza, Corporate Social Responsibility, corporate culture, companies, reporting, analysis