Digitální knihovnaUPCE
 

Odraz konceptu Corporate Social Responsibility v podnikové kultuře

Diplomová práce

Abstrakt

Práce se zabývá zkoumáním vazeb mezi dvěma základními podnikovými koncepty. Jedná se o propojení společenské odpovědnosti firem a podnikové kultury. Cílem práce je pomocí analýzy sekundárních dat identifikovat a zhodnotit způsoby, kterými se aktivity spojené s aplikací konceptu CSR projevují v podnikové kultuře. Podstatnou součástí pro naplnění cíle je teoretické vymezení základní problematiky a následné nastavení konkrétních vazeb pro úspěšné provedení analýzy.

Rozsah stran

78 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

společenská odpovědnost firem, podniková kultura, podniky, reportování, analýza, Corporate Social Responsibility, corporate culture, companies, reporting, analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced