Poruchy chování u dětí umístěných v DD a DDŠ z pohledu vychovatele

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Škoviera, Albín
dc.contributor.author Rajnohová, Kateřina
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:44:59Z
dc.date.available 2020-07-08T10:44:59Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-04-20
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75551
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá poruchami chování u dětí a mládeže v ústavní výchově, konkrétně v dětských domovech a dětských domovech se školou, z pohledu vychovatelů. V teoretické části je definováno, co jsou poruchy chování, jejich dělení a vysvětlení vybraných poruch chování a jejich projevů. Dále jsou zde vysvětleny příčiny vzniku těchto poruch, jejich diagnostika a možnosti řešení této problematiky. Praktická část je věnována výzkumnému šetření metodou dotazování a použitým nástrojem je dotazník. Hlavním cílem je zjistit a charakterizovat, zda a jaké rozdíly jsou ve vnímání poruch chování u vychovatelů v DD a DDŠ a jak k nim přistupují. cze
dc.format 98 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject děti cze
dc.subject poruchy chování cze
dc.subject problémové děti cze
dc.subject problémové chování cze
dc.subject ústavní výchova cze
dc.subject vychovatelé cze
dc.subject children eng
dc.subject behavioral disorders eng
dc.subject problematic children eng
dc.subject problematic behavior eng
dc.subject institutional care eng
dc.subject educators eng
dc.title Poruchy chování u dětí umístěných v DD a DDŠ z pohledu vychovatele cze
dc.title.alternative Behavior disorders in children placed in orphanage and orphanage with school from the point of view of educator eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela
dc.date.accepted 2020-06-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with behavioral disorders of children and youths in institutional care, specifically in children's homes and children's homes with school, from the perspective of educators. The theoretical part defines what are behavioral disorders, their division and explanation of selected behavioral disorders and their manifestations. Furthermore, there are explained the causes of behavioral disorders, their diagnostics and possible solutions of this issue. The practical part is divided to the questioning research method performed by a questionnaire. The main scope of this part is to find out and characterize which and what differences are in the perception of behavioral disorders among educators in children's homes and children's homes with school and how they approach them. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka přistoupila k obhajobě připravena, Komisi seznámila se strukturou práce, zmínila motivaci k tématu a shrnula výsledky vlastního výzkumu. Odpověděla na všechny otázky členů komise, výhrady přijala. Obhajoba proběhla řádně. cze
dc.identifier.stag 39893
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet