dc.contributor.advisor |
Škoviera, Albín |
|
dc.contributor.author |
Rajnohová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:44:59Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:44:59Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-04-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75551 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá poruchami chování u dětí a mládeže v ústavní výchově, konkrétně v dětských domovech a dětských domovech se školou, z pohledu vychovatelů. V teoretické části je definováno, co jsou poruchy chování, jejich dělení a vysvětlení vybraných poruch chování a jejich projevů. Dále jsou zde vysvětleny příčiny vzniku těchto poruch, jejich diagnostika a možnosti řešení této problematiky. Praktická část je věnována výzkumnému šetření metodou dotazování a použitým nástrojem je dotazník. Hlavním cílem je zjistit a charakterizovat, zda a jaké rozdíly jsou ve vnímání poruch chování u vychovatelů v DD a DDŠ a jak k nim přistupují. |
cze |
dc.format |
98 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
poruchy chování |
cze |
dc.subject |
problémové děti |
cze |
dc.subject |
problémové chování |
cze |
dc.subject |
ústavní výchova |
cze |
dc.subject |
vychovatelé |
cze |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
behavioral disorders |
eng |
dc.subject |
problematic children |
eng |
dc.subject |
problematic behavior |
eng |
dc.subject |
institutional care |
eng |
dc.subject |
educators |
eng |
dc.title |
Poruchy chování u dětí umístěných v DD a DDŠ z pohledu vychovatele |
cze |
dc.title.alternative |
Behavior disorders in children placed in orphanage and orphanage with school from the point of view of educator |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2020-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with behavioral disorders of children and youths in institutional care, specifically in children's homes and children's homes with school, from the perspective of educators.
The theoretical part defines what are behavioral disorders, their division and explanation of selected behavioral disorders and their manifestations. Furthermore, there are explained the causes of behavioral disorders, their diagnostics and possible solutions of this issue. The practical part is divided to the questioning research method performed by a questionnaire. The main scope of this part is to find out and characterize which and what differences are in the perception of behavioral disorders among educators in children's homes and children's homes with school and how they approach them. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě připravena, Komisi seznámila se strukturou práce, zmínila motivaci k tématu a shrnula výsledky vlastního výzkumu. Odpověděla na všechny otázky členů komise, výhrady přijala. Obhajoba proběhla řádně. |
cze |
dc.identifier.stag |
39893 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |