dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Mužíková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:44:58Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:44:58Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-04-20 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75549 |
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a empirickou. Teoretická část seznamuje se základní terminologií, rozdělením speciálních vzdělávacích potřeb, podpůrných opatření a popisem práce pedagogických pracovníků podílejících se na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V neposlední řadě se také věnuje aktuálnímu tématu problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejímu legislativnímu a institucionálnímu vymezení. Cílem praktické části je zjistit,
jak probíhá práce pedagogů a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě. Pro získávání dat je využit kvalitativní přístup s kombinací metod hloubkového rozhovoru a zúčastněného pozorování. |
cze |
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby |
cze |
dc.subject |
ročníkově smíšená třída |
cze |
dc.subject |
podpůrná opatření |
cze |
dc.subject |
special education needs |
eng |
dc.subject |
multi-grade classroom |
eng |
dc.subject |
supportive measures |
eng |
dc.title |
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě |
cze |
dc.title.alternative |
Education of pupils with special education needs in multi-grade classroom |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2020-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is the education of pupils with special educational needs in multi-grade classes. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains basic terminology, categorization of special educational needs and support measures,and job description of teachers that work with pupils with special educational needs. Moreover,the thesis focuses on the topical issue of the education of pupils with special educational needs,its legislation and related institutions. The aim of the practical part is the analysis of the work of teachers and pupils in multi-grade classes. The findings are based on empirical qualitative approach combined with in-depth interview and participant observation. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě připravena, Komisi seznámila se strukturou práce, zmínila motivaci k tématu a shrnula výsledky vlastního výzkumu. Odpověděla na všechny otázky členů komise, výhrady přijala. Obhajoba proběhla řádně. |
cze |
dc.identifier.stag |
39875 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |