Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Mužíková, Kateřina
dc.date.accessioned 2020-07-08T10:44:58Z
dc.date.available 2020-07-08T10:44:58Z
dc.date.issued 2020
dc.date.submitted 2020-04-20
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/75549
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a empirickou. Teoretická část seznamuje se základní terminologií, rozdělením speciálních vzdělávacích potřeb, podpůrných opatření a popisem práce pedagogických pracovníků podílejících se na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V neposlední řadě se také věnuje aktuálnímu tématu problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejímu legislativnímu a institucionálnímu vymezení. Cílem praktické části je zjistit, jak probíhá práce pedagogů a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě. Pro získávání dat je využit kvalitativní přístup s kombinací metod hloubkového rozhovoru a zúčastněného pozorování. cze
dc.format 72 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cze
dc.subject ročníkově smíšená třída cze
dc.subject podpůrná opatření cze
dc.subject special education needs eng
dc.subject multi-grade classroom eng
dc.subject supportive measures eng
dc.title Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ročníkově smíšené třídě cze
dc.title.alternative Education of pupils with special education needs in multi-grade classroom eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel
dc.date.accepted 2020-06-23
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is the education of pupils with special educational needs in multi-grade classes. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains basic terminology, categorization of special educational needs and support measures,and job description of teachers that work with pupils with special educational needs. Moreover,the thesis focuses on the topical issue of the education of pupils with special educational needs,its legislation and related institutions. The aim of the practical part is the analysis of the work of teachers and pupils in multi-grade classes. The findings are based on empirical qualitative approach combined with in-depth interview and participant observation. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka přistoupila k obhajobě připravena, Komisi seznámila se strukturou práce, zmínila motivaci k tématu a shrnula výsledky vlastního výzkumu. Odpověděla na všechny otázky členů komise, výhrady přijala. Obhajoba proběhla řádně. cze
dc.identifier.stag 39875
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet