dc.contributor.advisor |
Pospíchal, Jan |
|
dc.contributor.author |
Lorenc, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T10:41:50Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T10:41:50Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.date.submitted |
2020-05-14 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/75469 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o problematice výuky zdravotnických záchranářů simulací. První část této bakalářské práce se zabývá výukou a emocionálními aspekty působícími během výuky, obsahuje také definici zdravotnického záchranáře a jeho kompetence v rámci přednemocniční péče. Na závěr je popsaná výuková metoda simulace. Druhá část bakalářské práce obsahuje výstupy z rozhovorů, které jsou zaměřené na to, jak studenti vnímají výuku pomocí simulací s vysokou mírou věrnosti. |
cze |
dc.format |
53 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
simulace s vysokou mírou věrnosti |
cze |
dc.subject |
zdravotnický záchranář |
cze |
dc.subject |
přednemocniční neodkladná péče |
cze |
dc.subject |
vzdělání |
cze |
dc.subject |
stres |
cze |
dc.subject |
high-fidelity simulations |
eng |
dc.subject |
paramedic |
eng |
dc.subject |
emergenency medical care |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
stress |
eng |
dc.title |
Zásadní aspekty výuky zdravotnických záchranářů simulací |
cze |
dc.title.alternative |
Essential aspects of teaching paramedics by high-fidelity simulations |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Holeková, Jindra |
|
dc.date.accepted |
2020-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is discussing issue of teaching paramedics by high-fidelity simulations. The first part of this Bachelor thesis is dealing about teaching and emotional aspects involved in teaching, including also the definition of paramedic and his power in pre-hospital care. In the end is describing teaching by simulations. The second part of Bachelor thesis including outputs from interviews, which is interested about how students perceive teaching by high-fidelity simulations. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Zdravotnický záchranář |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace ve zdravotnictví |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře mínus
Hodnocení oponenta: dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Uveďte prosím, jak jste vybíral respondenty, kde se uskutečnily rozhovory a jak dlouho trvaly.
2. Vysvětlete, jak jste přiděloval kódy.
Obhajoba bakalářské práce s prezentací dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
38122 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |