Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Bakalářská práceOtevřený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření výukových materiálu pro software Autodesk 3ds Max. Úvodní část seznamuje se základy jako prostředí, nastavení a nástroje. V dalších kapitolách sbližuje s modelovacími technikami a modifikací scénických objektů, prací s texturami a mapováním, prací s osvětlením a kamerou, vykreslováním a vytvářením animací. Praktickou část tvoří webové stránky obsahující interaktivní lekce doplněné multimediální ukázkou seznamující s tématy z teoretické části práce.
Rozsah stran
63 s
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Autodesk 3ds Max, počítačová 3D grafika, výukové materiály, 3D modelování, Autodesk 3ds Max, 3D computer graphics, study materials, 3D modeling