dc.contributor.author |
Jahodová Berková, Andrea
|
cze |
dc.date.accessioned |
2020-03-19T12:43:29Z |
|
dc.date.available |
2020-03-19T12:43:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
cze |
dc.identifier.issn |
1214-9187 |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/74846 |
|
dc.description.abstract |
Výzkum je zaměřen na zjišťování postojů studentů k využívání online softwaru Maple T. A. pro testování a procvičování znalostí studentů ve vysokoškolské matematice. Článek informuje o výsledcích otevřených otázek dotazníkového šetření. Jedná se o pokračování příspěvku před-staveného v předchozím čísle tohoto časopisu. |
cze |
dc.format |
p. 17-22 |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Jan Chromý |
|
dc.relation.ispartof |
Media4u Magazine, volume 2019, issue: 3 |
cze |
dc.rights |
open access |
eng |
dc.subject |
online hodnocení |
cze |
dc.subject |
Online assessment |
eng |
dc.subject |
počítačem podporované hodnocení |
cze |
dc.subject |
CAA |
cze |
dc.subject |
Maple T. A. |
cze |
dc.subject |
Computer-aided assessment |
eng |
dc.subject |
CAA |
|
dc.subject |
Maple T. A. |
eng |
dc.title |
POSTOJE STUDENTŮ K POČÍTAČEM PODPOROVANÉMU HODNOCENÍ VE VÝUCE MATEMATICKÉ ANALÝZY. Část 2 - Otevřené otázky dotazníku |
cze |
dc.title.alternative |
STUDENTS' ATTITUDES CONCERNING COMPUTER-AIDED ASSESSMENT IN CLASSES OF MATHEMATICAL ANALYSIS. Part 2 - Open Questions of the Questionnaire |
eng |
dc.type |
article |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The research is focused on students' attitudes concerning the use of online testing and asses-sment software Maple T. A. for undergraduate courses of mathematics. The paper informs about the results of open questions of a questionnaire survey. This is a continuation of the contribution presented in the previous issue of this journal. |
eng |
dc.peerreviewed |
yes |
cze |
dc.publicationstatus |
published version |
cze |
dc.relation.publisherversion |
http://www.media4u.cz/mm032019.pdf |
cze |
dc.identifier.obd |
39884059 |
cze |