Timetable performance evaluation

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Široký, Jaromír cze
dc.contributor.author Šrámek, Přemysl cze
dc.contributor.author Magdechová, Katarína cze
dc.contributor.author Tischer, Erik cze
dc.contributor.author Široká, Pavlína cze
dc.date.accessioned 2020-03-19T12:37:53Z
dc.date.available 2020-03-19T12:37:53Z
dc.date.issued 2019 eng
dc.identifier.issn 1822-296X eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74797
dc.description.abstract This article deals with the methodology of timetable performance evaluation. To provide one result number for timetable evaluating is necessary to rebuild some processes and create a new methodology. This methodology uses the quality parameters of timetable (average delay increment), the quantity parameters of timetable (number of trains) and the infrastructure coefficient. The infrastructure coefficient is based on the occupancy rate of operational rail equipment and according to this it is related to the concrete infrastructure. eng
dc.format p. 1427-1432 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Kaunas University of Technology eng
dc.relation.ispartof Transport Means : proceedings of the international scientific conference eng
dc.rights open access eng
dc.subject capacity eng
dc.subject infrastructure coefficient eng
dc.subject timetable performance evaluation. eng
dc.subject kapacita cze
dc.subject koeficient infrastruktury cze
dc.subject vyhodnocení výkonnosti jízdního řádu. cze
dc.title Timetable performance evaluation eng
dc.title.alternative Stabilita jízdního řádu cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Tento článek se zabývá metodikou hodnocení výkonnosti jízdního řádu. Pro poskytnutí jednoho čísla výsledku pro vyhodnocení harmonogramu je nutné některé procesy znovu vybudovat a vytvořit novou metodiku. Tato metodika používá parametry kvality jízdního řádu (průměrný přírůstek zpoždění), kvantitativní parametry jízdního řádu (počet vlaků) a koeficient infrastruktury. Koeficient infrastruktury je založen na míře obsazenosti provozovaných železničních zařízení a podle toho tedy souvisí s konkrétní infrastrukturou. cze
dc.event 23rd international scientific conference TRANSPORT MEANS 2019 (02.10.2019 - 04.10.2019, Palanga) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus postprint eng
dc.identifier.obd 39882921 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet