Capacity range calculation

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Široký, Jaromír cze
dc.contributor.author Šrámek, Přemysl cze
dc.contributor.author Magdechová, Katarína cze
dc.contributor.author Tischer, Erik cze
dc.contributor.author Široká, Pavlína cze
dc.date.accessioned 2020-03-19T12:33:54Z
dc.date.available 2020-03-19T12:33:54Z
dc.date.issued 2019 eng
dc.identifier.issn 1801-674X eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74763
dc.description.abstract The aim of this paper is to use a new capacity parameter called capacity range for evaluation of individual operational concept on the same line before and after planned modernization. The paper uses a new capacity parameter called capacity range. The methodology of capacity range counting is based on one main number, but it takes more aspects. It deals with the operational facility occupancy rate, with the identifying of the bottleneck, with the simulation problems solved in the simulation program SimuT and with the quality aspect of capacity. It creates the link between capacity quality and quantity, between the displayed Ishikawa diagram and the possibility of the wrong operational concept selection. The definition is explained and then the parameter is calculated for a selected section of Týniště nad Orlicí – Choceň. The capacity range is counted for current conditions (single track line, old equipment) and then for comparison for future conditions (double track line, new safety equipment). Capacity range, expressed as dependence of the number of trains on average delay increment, is a useful capacity parameter particularly for coherent railway sections with remote traffic control. eng
dc.format p. 44-56 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.relation.ispartof Perner´s Contacts, volume XIX, issue: 4 eng
dc.rights open access eng
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject capacity parameter eng
dc.subject trains eng
dc.subject range calculation. eng
dc.subject kapacita tratí cze
dc.subject parametry kapacity cze
dc.subject vlaky cze
dc.subject kalkulace cze
dc.title Capacity range calculation eng
dc.title.alternative Výpočet kapacitního rozsahu cze
dc.type article eng
dc.description.abstract-translated Cílem této práce je použití nového kapacitního parametru nazvaného kapacitní rozsah pro vyhodnocení jednotlivých provozních konceptů na stejné lince před a po plánované modernizaci. Článek používá nový parametr kapacity nazvaný rozsah kapacity. Metodika počítání kapacitních rozsahů je založena na jednom hlavním čísle, ale má více aspektů. Zabývá se mírou obsazenosti provozních zařízení, identifikací úzkého hrdla, problémy simulace řešenými v simulačním programu SimuT a kvalitativním aspektem kapacity. Vytváří spojení mezi kvalitou a kvantitou kapacity, mezi zobrazeným Ishikawovým diagramem a možností nesprávného výběru provozního konceptu. Definice je vysvětlena a parametr je poté vypočten pro vybranou část Týniště nad Orlicí - Choceň. Rozsah kapacity se počítá pro aktuální podmínky (jednokolejová trať, staré vybavení) a poté pro srovnání pro budoucí podmínky (dvojkolejná trať, nová bezpečnostní zařízení). Rozsah kapacity, vyjádřený jako závislost počtu vlaků na průměrném přírůstku zpoždění, je užitečným parametrem kapacity zejména pro koherentní železniční úseky s dálkovým řízením dopravy. cze
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published version eng
dc.identifier.obd 39883296 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

open access Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je open access

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet