Komunikování společensky odpovědného chování producenty cukru v Německu, České a Slovenské republice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Tetřevová, Liběna cze
dc.date.accessioned 2020-03-19T12:26:51Z
dc.date.available 2020-03-19T12:26:51Z
dc.date.issued 2019 cze
dc.identifier.issn 1210-3306 cze
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/74705
dc.description.abstract Cílem předložené studie bylo analyzovat a zhodnotit intenzitu a strukturu společensky odpovědného web komunikování producentů cukru působících v Německu, České a Slovenské republice. Z provedené studie vyplývá, že intenzita komunikování i struktura komunikovaných společensky odpovědných aktivit je ovlivněna tím, ve které zemi producenti cukru působí. Výrazně vyšší intenzity komunikování dosahují producenti cukru působící v Německu oproti producentům působícím v zemích východní Evropy – České a Slovenské republice. Úroveň společensky odpovědného komunikování nadnárodních společností je přitom přizpůsobována úrovni komunikování v zemi působení. Producenti cukru působící v Německu, České a Slovenské republice věnují primární pozornost komunikování environmentálně a ekonomicky odpovědných aktivit, následovaných aktivitami sociálně odpovědnými. Opomíjenými oblastmi společensky odpovědného komunikování jsou z jejich pohledu oblast etická a filantropická. cze
dc.format p. 322-325 cze
dc.language.iso cze cze
dc.publisher Výzkumný ústav cukrovarnický cze
dc.relation.ispartof Listy cukrovarnické a řepařské, volume 135, issue: 9-10 cze
dc.rights open access cze
dc.subject producenti cukru cze
dc.subject společenská odpovědnost firem cze
dc.subject CSR web komunikování cze
dc.subject Německo cze
dc.subject Česká republika cze
dc.subject Slovenská republika cze
dc.subject sugar producers eng
dc.subject corporate social responsibility eng
dc.subject CSR web-based communication eng
dc.subject Germany eng
dc.subject Czech Republic eng
dc.subject Slovak Republic eng
dc.title Komunikování společensky odpovědného chování producenty cukru v Německu, České a Slovenské republice cze
dc.title.alternative COMMUNICATION OF SOCIALLY RESPONSIBLE BEHAVIOUR BY SUGAR PRODUCERS IN GERMANY, CZECH REPUBLIC AND SLOVAK REPUBLIC eng
dc.type article cze
dc.description.abstract-translated The aim of the presented study was to analyse and evaluate the intensity and structure of socially responsible web-based communication by sugar producers operating in Germany, the Czech Republic and the Slovak Republic. The study performed shows that the intensity of communication and also the structure of the communicated socially responsible activities is influenced by the country in which the sugar producers operate. Sugar producers operating in Germany achieve a significantly greater intensity of communication as compared to producers operating in the countries of Eastern Europe - the Czech Republic and the Slovak Republic. The level of socially responsible communication by multinational companies is adapted to suit the level of communication in the country of operations. Sugar producers operating in Germany, the Czech Republic and the Slovak Republic pay primary attention to communication of environmentally and economically responsible activities, followed by socially responsible activities. From their point of view, ethical and philanthropic areas of socially responsible communication are neglected. eng
dc.peerreviewed yes cze
dc.publicationstatus published version cze
dc.relation.publisherversion http://www.cukr-listy.cz/on_line/2019/PDF/322-325.pdf cze
dc.identifier.wos 000491160800008 cze
dc.identifier.obd 39882987 cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet